OHTLIK E30, 1000NM+
-
- Huviline
- Postitusi: 3610
- Liitunud: 01.10.2002 10:58 38
- Peamine sõiduk: BMW 530D
- Asukoht: Tallinn
OHTLIK E30, 1000NM+
tegemist ei ole mitte lihtsa aparaadiga...masin mis sõidab madalaid 12sec aegu...
http://w1.303.telia.com/~u30314732/kilander.wmv
Kaido, kas midagi taolist on tulemas?
http://w1.303.telia.com/~u30314732/kilander.wmv
Kaido, kas midagi taolist on tulemas?
530d
[quote][i]Algselt postitas Raivo[/i]
tegemist ei ole mitte lihtsa aparaadiga...masin mis sõidab madalaid 12sec aegu...
http://w1.303.telia.com/~u30314732/kilander.wmv
Kaido, kas midagi taolist on tulemas? [/quote]
Seda videot mu arvuti ei näidanud, aga 1000Nm
e30 keresse panemine on kas ekstremism või
suht ühekülgsed konstruktoriteadmised.......
liiga kerge kere nullib mootori efekti so
sama kiirenduse saaks ehk ka 500 Nm-ga....
tegu on tasakaalustamata autoga lühidalt...
mass, võimsus, moment ja muu peavad olema
teatavas tasakaalus. Tõenäoliselt on nii,
et kui kulutada seal veel mega$, ja saada
moment 1500 NM, sellest kiirendus enam ei
parane, sest auto mass ei suuda rattaid
teega pädevas kontaktis hoida.
tegemist ei ole mitte lihtsa aparaadiga...masin mis sõidab madalaid 12sec aegu...
http://w1.303.telia.com/~u30314732/kilander.wmv
Kaido, kas midagi taolist on tulemas? [/quote]
Seda videot mu arvuti ei näidanud, aga 1000Nm
e30 keresse panemine on kas ekstremism või
suht ühekülgsed konstruktoriteadmised.......
liiga kerge kere nullib mootori efekti so
sama kiirenduse saaks ehk ka 500 Nm-ga....
tegu on tasakaalustamata autoga lühidalt...
mass, võimsus, moment ja muu peavad olema
teatavas tasakaalus. Tõenäoliselt on nii,
et kui kulutada seal veel mega$, ja saada
moment 1500 NM, sellest kiirendus enam ei
parane, sest auto mass ei suuda rattaid
teega pädevas kontaktis hoida.
speedest
mis auto kiirendusvõistluse võitis
-
- Huviline
- Postitusi: 3610
- Liitunud: 01.10.2002 10:58 38
- Peamine sõiduk: BMW 530D
- Asukoht: Tallinn
võitis...
[quote][i]Algselt postitas Martin N[/i]
mis auto kiirendusvõistluse võitis [/quote]
imo eestlastest võitis ainsa klassivõidu C klassis sõitev Hannes Luht, Audiga:(
ülejäänud klassivõidud läksid nii põhja- kui ka lõunanaabritele:(
aga [b]ÕNNITLUSED meie meestele, Marttile M5'ga ja Patricule 330'ga[/b], kes saavutasid mõlemad IV'ndad kohad:)
nii et arenguruumi on veel [b]kõvasti[/b]
aga see speedesti jutt peaks mujal teemas olema.
mis auto kiirendusvõistluse võitis [/quote]
imo eestlastest võitis ainsa klassivõidu C klassis sõitev Hannes Luht, Audiga:(
ülejäänud klassivõidud läksid nii põhja- kui ka lõunanaabritele:(
aga [b]ÕNNITLUSED meie meestele, Marttile M5'ga ja Patricule 330'ga[/b], kes saavutasid mõlemad IV'ndad kohad:)
nii et arenguruumi on veel [b]kõvasti[/b]
aga see speedesti jutt peaks mujal teemas olema.
[quote][i]Algselt postitas Raivo[/i]
[quote][i]Algselt postitas Martin N[/i]
mis auto kiirendusvõistluse võitis [/quote]
imo eestlastest võitis ainsa klassivõidu C klassis sõitev Hannes Luht, Audiga:(
ülejäänud klassivõidud läksid nii põhja- kui ka lõunanaabritele:(
aga [b]ÕNNITLUSED meie meestele, Marttile M5'ga ja Patricule 330'ga[/b], kes saavutasid mõlemad IV'ndad kohad:)
nii et arenguruumi on veel [b]kõvasti[/b]
aga see speedesti jutt peaks mujal teemas olema. [/quote]
sry et OT...aga kas patricu auto on juba kolme liitrine või?
[quote][i]Algselt postitas Martin N[/i]
mis auto kiirendusvõistluse võitis [/quote]
imo eestlastest võitis ainsa klassivõidu C klassis sõitev Hannes Luht, Audiga:(
ülejäänud klassivõidud läksid nii põhja- kui ka lõunanaabritele:(
aga [b]ÕNNITLUSED meie meestele, Marttile M5'ga ja Patricule 330'ga[/b], kes saavutasid mõlemad IV'ndad kohad:)
nii et arenguruumi on veel [b]kõvasti[/b]
aga see speedesti jutt peaks mujal teemas olema. [/quote]
sry et OT...aga kas patricu auto on juba kolme liitrine või?
samas - kui on piisavalt kogukas juht, siis see probleem langeb jällegi ära....Aare kirjutas:Seda videot mu arvuti ei näidanud, aga 1000NmAlgselt postitas Raivo
tegemist ei ole mitte lihtsa aparaadiga...masin mis sõidab madalaid 12sec aegu...
http://w1.303.telia.com/~u30314732/kilander.wmv
Kaido, kas midagi taolist on tulemas?
e30 keresse panemine on kas ekstremism või
suht ühekülgsed konstruktoriteadmised.......
liiga kerge kere nullib mootori efekti so
sama kiirenduse saaks ehk ka 500 Nm-ga....
tegu on tasakaalustamata autoga lühidalt...
mass, võimsus, moment ja muu peavad olema
teatavas tasakaalus. Tõenäoliselt on nii,
et kui kulutada seal veel mega$, ja saada
moment 1500 NM, sellest kiirendus enam ei
parane, sest auto mass ei suuda rattaid
teega pädevas kontaktis hoida.