Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Viimasel ajal hakkas käiguvahetusel ja kohaltvõtul kolks kõrva riivama, sai siis auto all ära käidud ja voila, reduktoris ongi päris viisaks lõtk sees. Küsimus on siis selline, et ega asjale soodsamat lahendust ei leia, kui reduktori vahetus või siiski...?
sama viga ja olen kuulnud juba 3 põhjust mis seda võib põhjsutada ja nüüd veel lisada aare pakutud variandid. oi jah ise alguses arvasin et kardaani tugilaager, siis taga ematalapuksid ja nüüd siis veel sellsied asjad, igatahes järgmiseks nädalask aeg kinni ja tegemisse mis muidu ylejääb.
Raske on mingite parameetritega seda lõtku suurust iselomustada ka . Pakuks ehk silma järgi mingi 20-30 kraadi, kui täpsus väga oluline, siis võin malliga auto all ära käia .
mul ka sarnane viga juba pikemat aega et kui 2 käik ja lasen järsku gaasi maha siis käib tagasillas kolks ja olen nats uurind et k6rvalistuja poolne tagaratas liigub kui käik on sees et on see tingitud reduktorist v6i sellest leevendus puksist?
auto siis e34
Ma ka ükspäev mõtlesin, et kohalt minnes on kuulda väikest kõksu taga autol, sõidu ajal ei kuule, ainult kohalt võtul...... see peaks siis nagu normaalne olema?
userxxx kirjutas:Ma ka ükspäev mõtlesin, et kohalt minnes on kuulda väikest kõksu taga autol, sõidu ajal ei kuule, ainult kohalt võtul...... see peaks siis nagu normaalne olema?
Väike lõtk on normaalne,kõks näitab kulumist ja peatset aamenit.
Minul oli samuti kolks "selga löömine". Käiguvahetusel tunda algselt arvasin ,et sillatala puksid, kuid sellega asi ei lahenenud tuli välja ,et difri esimene puks ,ja selle vahetus maksab miski 500.- Westlandis puks ise 100-150
Nii ,et nn selga löömine avaldub kas tagasilla tala pukside või difri esimese puksi mõjul.