Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Olen pikka aega kaalunud päris uue 320d ostmist. Nüüd ei te, mida teha sest uus juba väljas. Aga vana ju palju odavam. Kas on ikka autode vahe nii suur, et ca 100 000 rohkem uue eest välja laduda või on vanem mudel ka veel hea. Mitte ei oska valida.
Hetkel mina võtaks vanema, kuna uuel võib esineda lapsehaiguseid.. samas vana mudel, aga võrdlemisi uus on tootmise lõpus juba ja lapsehädad küljest ära juuritud.
Seda ise ka mõtlen, et vana ju nö. täiseas. Samal ajal uue kohta pagana palju kiidusõnu tulnud!. Kuid siiski kaldun vist vanema poole, mõtlen just automaati. Võimsuse vahe ka marginaalne. Kuid mugavust ja sõiduomadusi ei tea, pole veel uut proovinud.
kui jutt uuest e90 siis peaks tegu olema turbodiisliga!ja mootor pakub väga head dünaamikat 340Nm!ja kui tahad automaati siis uus pakub 6käigulist automaati,mis teeb veelgi säästlikumaks su liikumise ja eriti maanteel!ja kui isegi ilmneb mõni lastekas siis garantii peaks selle korvama!
Kui tahad ikka uhiuut siis mine ja proovi mõlemat järgemööda,ise sõitsin uue 320d nädalavahetusel ja pole sõnu,liiga hea auto eriti sõidu omadustelt!!!!!
Kui mõlemad uued, siis võtaksin e90-ne. Selgelt parem auto. Samas võid ca 15000km läbinud 320d juba 200 000.- odavamalt saada kui uus e90. Sellisel juhul valiksin kasutatud vanema masina.
Muhv kirjutas:Kui mõlemad uued, siis võtaksin e90-ne. Selgelt parem auto.
Kõlab nagu Autolehe/TM/vms. artikkel. Milles see selge paremus väljendub?
PS tegelt tahtsin seda öelda, et argumendid, mis ta Sinu jaoks paremaks teevad, võivad minu skaalal hoopis vähetähtsad olla. See paremus ikkagi väga suhteline.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
endal E46 320dT 110 kW automaat. Dünaamika, mugavuse ja kütusekulu suhe on ilmselt parim mis turult leida. Eks iga uus asi ole parem kui vana, aga usun, et kui eesmärk on osta kvaliteetne, mugav, kindel ja ökonoomne sõiduk võimalikult hea hinnaga, siis mina valiks igal juhul vanema mudeli.
priitv8 kirjutas:
PS tegelt tahtsin seda öelda, et argumendid, mis ta Sinu jaoks paremaks teevad, võivad minu skaalal hoopis vähetähtsad olla. See paremus ikkagi väga suhteline.
Ei noh - loomulikult. Ise loodan varsti püsivamalt e30-ne peale ümber kolida. Kui ma viimase ikka korda saan. Samas - ütle mingi asi, mis e90-nes oleks kehvem kui e46-s (disain välja jättes kuna see on maitse asi)
Loomulikult on uus parem, aga hinna ja saaadva kauba suhe on ka määrav.Olen aga mõelnud kas 3-ne ikka meie teedele sobiv üldse on, pisut jäik ja pikemat teed väsitav sõita. Kui aga hea ja kurviline tee, siis ainult lase minna.
Noh, aga olgem ausad, need artiklid on ju kõik selline ilus mesijutt. Tehnilisi üksikasju ja konstruktsioonilisi iseärasusi ei saa trabija kunagi teada. Näiteks, et n.ö. eesrindlikum alumiiniumveermik on meie oludes tegelikult hapram kui vana teras, et parktule pirni vahetamiseks tuleb pöörduda esindusse (sest vaja demonteerida stange ja latern), et kokkuhoiu mõttes tehti kere õhemast plekist aga vammi pandi põrandale rohkem jne.
Plus veel see, et esimeste autode ostjad saavad ka tarkvara beetatestijateks ja firmateenindusel pole veel ei inffi ega tööriistu uue auto juures toimetamiseks.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Mina võtaks uuema mudeli, kuna ma ei sõidaks selle autoga ju igavesti. Kui garantii aeg läbi siis tasuks auto maha müüa. Just sellepärast võtakski uuema mudeli, et selle järelturu väärtus on ka palju suurem kui vanemal.
Noh, aga olgem ausad, need artiklid on ju kõik selline ilus mesijutt. Tehnilisi üksikasju ja konstruktsioonilisi iseärasusi ei saa trabija kunagi teada. Näiteks, et n.ö. eesrindlikum alumiiniumveermik on meie oludes tegelikult hapram kui vana teras, et parktule pirni vahetamiseks tuleb pöörduda esindusse (sest vaja demonteerida stange ja latern), et kokkuhoiu mõttes tehti kere õhemast plekist aga vammi pandi põrandale rohkem jne.
Plus veel see, et esimeste autode ostjad saavad ka tarkvara beetatestijateks ja firmateenindusel pole veel ei inffi ega tööriistu uue auto juures toimetamiseks.
Nõus, aga subjektiivset headust see kõik ju ei vähenda. Ferrud ja Aston Martinid peaks ju siis täiesti out olema, kuna töökindlust pole ollagi ja parandada ka ilgelt kulukas. Ja ära tule rääkima, et teistel bemudel lood paremad on. Näiteks uue 645i saksakeelset softi vene keelseks panna väljaspool tehast vist ei saagi. (Vähemalt Eestis mitte). Mersudel sellist häda pole.