M52 väljalaske kollektor õline
M52 väljalaske kollektor õline
Mõni nädal tagasi tavalisel hommikul (õues -20) juhtus huvitav insident.
Nagu ikka panin auto hommikul varem käima ning läksin kohvi jooma.
10 min. pärast tulin välja ja auto "turtsub" nagu töötaks 2-3 silindriga Tagant tuli palju valget suitsu (valge suits on vist sellise külmaga normaalne) Vaatasin kapoti alla ning väljalaske kollektoril õli Samas tagant sumpsi toru ka õline. Gaasi andes - ei midagi Lõpuks sain pöörded üles ning hakkasin tööle sõitma. Peale 5km oli jälle kõik ok. Pärast tuli juurde valada ~3l õli. Nüüd juba möödas vist 3 nädalat, kuid õli ja tosooli tase pole enam muutunud. Siit ka küsimus targematele, et mis ikkagi juhtus ja kuidas sattus õli kollektorile nii, et pritsis isegi kerele(mootori padja kohal on musta plekki näha)? Algul arvasin, et plokikaane tihend, kuid piltidelt on näha, et tihend peaks korras olema (vähemalt väljast). Müstika on ka see, et vedelikud on normis Käivitamisega muidu probleeme pole olnud ja töötab stabiilselt.
Nagu ikka panin auto hommikul varem käima ning läksin kohvi jooma.
10 min. pärast tulin välja ja auto "turtsub" nagu töötaks 2-3 silindriga Tagant tuli palju valget suitsu (valge suits on vist sellise külmaga normaalne) Vaatasin kapoti alla ning väljalaske kollektoril õli Samas tagant sumpsi toru ka õline. Gaasi andes - ei midagi Lõpuks sain pöörded üles ning hakkasin tööle sõitma. Peale 5km oli jälle kõik ok. Pärast tuli juurde valada ~3l õli. Nüüd juba möödas vist 3 nädalat, kuid õli ja tosooli tase pole enam muutunud. Siit ka küsimus targematele, et mis ikkagi juhtus ja kuidas sattus õli kollektorile nii, et pritsis isegi kerele(mootori padja kohal on musta plekki näha)? Algul arvasin, et plokikaane tihend, kuid piltidelt on näha, et tihend peaks korras olema (vähemalt väljast). Müstika on ka see, et vedelikud on normis Käivitamisega muidu probleeme pole olnud ja töötab stabiilselt.
Võimalikmarx kirjutas:no ei tea, esimene mõte, et väljalaske klapi sääre tihend andis otsad... mis sellest arvad?
Seda peaks olema võimalik vahetada ka ilma, et kaant peaks maha kiskuma, kuid pole vist soovitav.
Kisud kõik lahti ning tihend korras
Ühesõnaga peab vist ikkagi terve kaane maha võtma ja kõik tihendid ära vahetama.
Kas näiteks kompressioon peaks ka muutuma kui sääre tihend läbi?