K: Ropka Autoaed 1990a. 535 on keegi vaatamas käinud?
K: Ropka Autoaed 1990a. 535 on keegi vaatamas käinud?
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Äkki teab keegi mingit infot. Auto on seal müügis juba mõnda aega, ilmselt hind võiks ka madalam olla aga äkki on tal veel midagi viga?
Huvi on olemas, aga tallinnast on kaugevõitu minna ehkupeale autot ostma.
Äkki teab keegi mingit infot. Auto on seal müügis juba mõnda aega, ilmselt hind võiks ka madalam olla aga äkki on tal veel midagi viga?
Huvi on olemas, aga tallinnast on kaugevõitu minna ehkupeale autot ostma.
Salong tundub piltide järgi korralik ,lisavarustus ka rikkalik. Autole on veel paigaldatud uuema tüübi kapott. Väliselt mingeid tuuning jubinaid pole paigaldatud. Seega ei tundu ,et see hind üldsegi kallis kuna esmamulje on päris hea. Samas ei ole jälle piltide põhjal mõtet spekuleerida ,targem kohal ära käia. Aga jah need mis siin 25-30 müüakse on parajad kotletid ,seega ei ole antud hind üldsegi hirmuäratav kui auto korralik on!
Lancer EVOLUTION 9
540 nii vana ei julge kuidagi osta, ja uuema jaoks ei ole raha. Rääkimata et hooldus ja remont on R6-l odavam. Kuigi mulle siin täna lugusid räägiti kui on vana mootor. 3,5 ja 4,0 mootoritel kütusekulu pea sama aga minek 4,0-l hoopis teisest puust jne. Kui sellisest jutust juhinduda võiks kohe v12 osta.Tom kirjutas:See hind õigustab ainult siis kui auto tehniliselt 5+ ja isegi siis ma isiklikult vaataks juba 540 poole.
Küsisin järgi, kui sulaga platsi minna saab hinda jah natuke kangutada.Tauri kirjutas:hinda tuleb kaubelda ja minu kogemusel ei ole seal hinnad rauast valatud!
Kas neid on keeruline ja kallis asendada tavalistega kui rikki peaks minema?priitv8 kirjutas:Ja EDC amordid on ka mõnu omaette, kui nad ei tööta.
Tavaliste amortide hind tuleb välja käia niikuinii. Aga kuna EDC amort on koos kogu püstikuga ühes tükis, pead ka tavalised püstikud leidma. Esimesed ülemised amordipadjad tuleb panna tavavedrustusega suure mootoriga E34 omad. Ja vedrud tuleb õiged panna, sest EDC korral kasutatakse pehmemaid vedrusid kui muidu. Elektri võib lihtsalt lahti jätta.Priit_P kirjutas:Kas neid on keeruline ja kallis asendada tavalistega kui rikki peaks minema?
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!