kuidas panna inspeciton nulli? e28 520
kuidas panna inspeciton nulli? e28 520
selline kysimus siis et kuidas e28-l pärast õli vahetust see rohliste tulukeste rida nulli panna mis seal spidomeetri all vilgub? Ma tean et kapoti all on yks punane kork ja seal korgi all tuleb midagi ära ühendada omavahel, aga mida millega?
ei ole mõtet Sangarit panna!
Siis pead kellad lahti kiskuma ja sealt tagant leiad ühe "AA" suuruse aku, mis on õhtal! Minu 85.a. vanakesel ainult momendiks kustub servise tuli ära, kuid uut akut ei raatsi kuidagi osta- vist oli 700 ringis?
P.S. õli tuled peavad muutuma kolme sekiga ja servise tuli 12 seki. ja kas Sul süüde oli sees, auto ei pea käima!
P.S. õli tuled peavad muutuma kolme sekiga ja servise tuli 12 seki. ja kas Sul süüde oli sees, auto ei pea käima!
-
- Huviline
- Postitusi: 193
- Liitunud: 01.04.2005 00:45 02
- Asukoht: Tallinn, tartu
mingit 700 ei maksa see aku. Täitsa tavalised pleieri patareid on seal (AA tüüpi). Mul neid 2 seal (e28). Soovitati panna vähemalt 650 mAh sinna asemele kui vanad tühjad. Vahetamine on pisut jama kuna originaalis on nad klemmide külge pressitud või joodetud ja vaiguga kinni mätsitud. Enne vahetust tuleb +- asend fikseerida kuna trükkplaadil pole ühtegi märget sellest.
selle 7 ja maandusega need spidod teil metsa lähevadgi. kui BMW tehas oleks tahtnud, et see nullimine oleks nii lihtne siis ei oleks ta hakanud seda nullimist tegemagi. lihtsalt oleks lasknud sul sõita 10000km täis ja siis automaat nullimine. see nullimine on sama jama tegevus, kui asendada BMW originaal mootor mosse mootoriga. kas ei ole lihtsam sõita servicesse ja lasta seal korralikult nullida?
E34 520iT 09.06a.- 09.09a. E38 740 09.09a. - 08.10a. E36 323 08.10a. - 11.10a. E39 523 11.10a. - 03.11a. 2 korda a***, E34 520iT 08.11a. - 04.12a. Seat Toledo 04.12a. - 12.14a. Seat Leon 12.14a.
Kas esinduse maandus on parem minu omast? Kui korralikult läbi kontroll-lambi lühistada, ei juhtu midagi. Protsessi õnnestumine on kinni täpses taimingus. 15 sekundiga nullitakse juba ka inspection-loendur ära, aga kahe inspectioni vahelise oliservice puhul ei peaks seda tegema.efekt kirjutas:kas ei ole lihtsam sõita servicesse ja lasta seal korralikult nullida?
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
hmm... kas siis selleks nullimiseks on tõesti vaja nii kallist aparaati teha, kui see ainult lühistab? minu teada nad vastu keret küll midagi ei aja vaid sinna käib spets riistapuu millega kõigepealt nullitakse üks asi ja siis lülitatakse ümber ja nullitakse teine asi ära. hetkel peast ei tea kumb neist ennem nullitakse. kunagi töötasin ka remondi alal ja meil oli ka selline nullimise aparaat. tol ajal ~7 aastat tagasi maksis see aparaat ~2000.- krooni
E34 520iT 09.06a.- 09.09a. E38 740 09.09a. - 08.10a. E36 323 08.10a. - 11.10a. E39 523 11.10a. - 03.11a. 2 korda a***, E34 520iT 08.11a. - 04.12a. Seat Toledo 04.12a. - 12.14a. Seat Leon 12.14a.
Usu mind, on. See riistapuu kasutab lihtsalt diagnostikapistikus olevat massiklemmi. Ja noh, 200 dollari eest on seal nii pakendus, väike elektroonika kui ka BMW diagnostikapistiku isane pool. Ehk siis toode.efekt kirjutas:hmm... kas siis selleks nullimiseks on tõesti vaja nii kallist aparaati teha, kui see ainult lühistab? minu teada nad vastu keret küll midagi ei aja vaid sinna käib spets riistapuu millega kõigepealt nullitakse üks asi ja siis lülitatakse ümber ja nullitakse teine asi ära. hetkel peast ei tea kumb neist ennem nullitakse. kunagi töötasin ka remondi alal ja meil oli ka selline nullimise aparaat. tol ajal ~7 aastat tagasi maksis see aparaat ~2000.- krooni
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!