BMW 318i '85 sõidukulu
BMW 318i '85 sõidukulu
Kas see on tõesti normaalne, et nii väikese litraaiga mootor (1.8) võtab 14l 100le? (kuu lõikes keskmine) Hullumaja, mis raha bensule läheb.
P.S Rallimees ma ei ole
P.S Rallimees ma ei ole
minu 318i võtab keskmiselt 8-9l/100km..
ehk siis maanteel saab alla 8 hakkama... linnas läheb ligi 10l...
üle 10 ei lähe küll mitte tavasõidus..
ehk siis maanteel saab alla 8 hakkama... linnas läheb ligi 10l...
üle 10 ei lähe küll mitte tavasõidus..
Bmw 318i '82, VW Multivan '07, VW Golf '13
318
no alguseks vaheta kyynlad, bensiini filter, õhufilter, Need mõjutavad kytusekulu nati. Kontrolli kas kuskilt ei leki midagi. Kui mootoril on lambda ja see ei tööta suurendab ka see kulu tiba. Põhjuseid võib olla tegelt mitmeid, mis niipalju kytet joob. Mine mootori stendi saad täpse vastuse, mis kala on.
käisid diagnostikas ära siis??
Sul vist siis peaks olema see katalüsaatoriga variant, ning lambda ka... ning kõik töötab nii nagu peab?
ma küll ei võlu 12l/100km välja, kui just jäärada ei ringita, või siis lapats põhjas ei sõida..
Sul vist siis peaks olema see katalüsaatoriga variant, ning lambda ka... ning kõik töötab nii nagu peab?
ma küll ei võlu 12l/100km välja, kui just jäärada ei ringita, või siis lapats põhjas ei sõida..
Bmw 318i '82, VW Multivan '07, VW Golf '13
Tere! Selleks, et ökoks teha ei pea karbussile üle minema (muidugi karbussi lihtsam timmida), saab seda samust 1,8i-d ka ökoks teha. Kui Sa oleks Viljandi kandis, siis tean ühte asjapulka, kes sellega hakkama saaks, aga vast Tallinnas ka teadjaid mehi. Oma 318i ei võtnud ka rikka seguga sõites keskmiselt üle 10-11-ne (korra oli CO ca 10, ülevaataja pidi krambid saama) Hiljem sai kenasti õigeks timmitud mingi 0,3 kanti, minek oli väheke nõrgem, aga 1,8 ei olegi rallikaks mõeldud (keskmine kulu jäi 8-9 kanti). Ideeliselt torgitakse õhukulumõõtjat ja veel on mingit kuuskant kruvi mida peab keerama, samal ajal heitgaasimõõtja otsapidi summutis. Muidugi võib viga veel milleski kolmandas asjas olla.
Nagu sellest postitusest aru saan on paljudel oma 318i või siia karpaga mingid kütte probleemid.
Endal oli kunagi sama jama siis 318i, 83a võttis ligi 15 linnas. Sai vahetatud kõiksugu jupid mis võivad kütte kulu suurendada aga ei midagi sama pull ikka. Sai lastud teha samuti diagnostika, kõik ok aparaadi väitel. üks sõber soovitas üht papit kes omal käel autosi nokitseb. See pani autole mõned juhtmed külge võttis välja vastava mudeli veakoodide raamatu ja hakkas siis selle juhmete otsa ühendatud lambikesega signale püüdma( ei tea ise selle asja õiget nime ja ise ei oska teha) ühesõnaga mingi veakoodide värk on. Ja peale seda timmis seal natuke autot ja kütusekulu maanteel läks 6-7 vahele ja linnas sai ilusasti hakkama 8 ja ei olnud kõige ökonoomsem sõit.
Mõte siis selles, et ei usalda neid diagnostika asju päris 100% ja seal võib olla sada viga et ta võtab kütet rohkem kui peaks. Ikkagi vana mootor ja kõik ulub eriti meie kliimas. Kui sul vähegi võimalik otsi mõni vana rallisõitja kes ise ka oma autot ehitanud ja need mehed peaksid oskama aidata.
Endal oli kunagi sama jama siis 318i, 83a võttis ligi 15 linnas. Sai vahetatud kõiksugu jupid mis võivad kütte kulu suurendada aga ei midagi sama pull ikka. Sai lastud teha samuti diagnostika, kõik ok aparaadi väitel. üks sõber soovitas üht papit kes omal käel autosi nokitseb. See pani autole mõned juhtmed külge võttis välja vastava mudeli veakoodide raamatu ja hakkas siis selle juhmete otsa ühendatud lambikesega signale püüdma( ei tea ise selle asja õiget nime ja ise ei oska teha) ühesõnaga mingi veakoodide värk on. Ja peale seda timmis seal natuke autot ja kütusekulu maanteel läks 6-7 vahele ja linnas sai ilusasti hakkama 8 ja ei olnud kõige ökonoomsem sõit.
Mõte siis selles, et ei usalda neid diagnostika asju päris 100% ja seal võib olla sada viga et ta võtab kütet rohkem kui peaks. Ikkagi vana mootor ja kõik ulub eriti meie kliimas. Kui sul vähegi võimalik otsi mõni vana rallisõitja kes ise ka oma autot ehitanud ja need mehed peaksid oskama aidata.