Milline tagasild sobiks
Milline tagasild sobiks
Tahaks panna 85-da aasta 520i-le taha ketaspiduried.Kuidas oleks seda kõige parem teha, kas putidata kuidagi olemasolevale sillale ketaspidurid külege või tuleks uus tagasild alla soetada ketaspiduritega. Kui tuleks ,mis margi oma sobiks kõigeparemini.e Ehk oskab keegi aidata.
ning kui ka vahetada selle käigus differ siis mõtle ka ülekande arvu peale, kas tahad normaalset sõitu (ökonoomne,originaal ülekanne),kiirendamist(äkiline,ülekandearv suurim) või suurimat kiirust (väga rahulik,ülekandearv hästi väike),ning soovitav oleks uued ematalapuksid ning õõtsapuksid(kui muidugi on soov terve sild vahetada)
Tagasillatala on minumeelest ka erinev, vähemalt 535-l on välimiste õõtsapukside ligidal veel kaks mingist vertikaalset puksi.
Pole nii sügavalt uurida viitsinud, aga 520 tala tundub teistsugune.
Pluss see, et ku kavatsed panna tagumise stabikavarda nt 528 oma, siis see ei sobi kokku 520 reduktoriga (kõverus vale koha peal).
Reduktorite kinnitused on samad.
Pole nii sügavalt uurida viitsinud, aga 520 tala tundub teistsugune.
Pluss see, et ku kavatsed panna tagumise stabikavarda nt 528 oma, siis see ei sobi kokku 520 reduktoriga (kõverus vale koha peal).
Reduktorite kinnitused on samad.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
mul oli 520-il mingi vale stabikas, kusjuures all oli 525-e sild koos nende samade lisakontidega, stabika sobimiseks tuli pisut relakaga tagumise padja tuge maha lasta, kusjuures see osa ei olnud mitte kandev ega tugevust määrav, ainuke asi, et kõrgete tagavedrudega jäi pepu jube püsti, tagarattad ei olnud lääpas vaid vastupidi kaldu. Jääpeal oli hea kõrge auto, aga ringteel järgi sõites oli jube naljakas kurvis vaadata.
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21