Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
No ma vaatasin üle, 5 käiku on ühtepidi ja 1 käik on teistpidi, ikka 5 käiku on, võibolla on ta ise ümber ehitatud?
Ma silma järgi arvestasin ülekanded kah ära:
1- 3.7
2- 2.25
3- 1.7
4- 1.2
5- 1.0
R- 4.2
See siis silma järgi, nii umbes täpselt. Ikkagi huvitab mind, mis kast see siis on?
BMW 535\M535 e28 ruulivad, 323 e21 ja 635 e24 ruulivad samuti.
Runnin on sm v8 5,8L 260hp
Täpsed ülekanded:
1: 3.717
2: 2.403
3: 1.766
4: 1.263
5: 1.000
R: 4.233
See kast pannakse alla tehases 528 ja 535-le. 528-le läheb koos selle kastiga LSD 3.25, 535-l jääb samaks 3.07.
Pakun et see kämm kasti tuvastamisel on sellest, et see kood on kasti esimese korpuse küljes - too on aga sama 4-sel, 5-sel ja arvatavasti ka sportkastil. Spordil ei pidada üldse oma seeriat olema. Minul on 262-ga ka tavaline (kiirendava 5ndaga) 535 kast.
kasutasin foorumis otsingut ja oma küsimusele ikkagi vastust ei leidnud . Miks on sportkast parem kui tavaline (mõtlen erinevusi). Kas keegi äkki teab sellest pikemalt rääkida ja kuidas vastubidavus on ning kas mina oma 320 90a selle ka alla saaks panna. Ning kui õeldakse sport kast siis mina ikka mõtlen selle all Rallis, ringrajal ja krossis olevaid nö otsekaste.