Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Postitatud: 16.03.2013 15:30 13
Ja seleta nüüd kuidas see siia diisli-teemasse sobib.
Võibolla selle pärast on ta oma koha siin ära teeninud, et ta on 525 diisel ja nagu pealkiri juba ütleb (muud vead)killer666 kirjutas:Ja seleta nüüd kuidas see siia diisli-teemasse sobib.
Noo palun mine mõtle siis ja anna mulle ka teada, huvitav et sina ainuke oled kes sellest probleemi tõstatabkiller666 kirjutas:Paneb kohe m6tlema kust sellised tulevad?
See "muud vead" tähendab praeguses olukorras siiski just 525 diisli eripärasid. See et tuled värelema hakkavad ei ole kuidagi antud teemaga seotud.
Sobivad küll,aga 09/98 muutusid pistikud mõlemal mudelilkiller666 kirjutas:Okei küsin siis ka ära. Kas minu e39 sobivad e38 esiistmed? Autoks tds.
Kus või mis lambda sul sel M51 mootoril on ?Truffer kirjutas:Märkasin foorumis, kui väljalase auklik võib lambda liialt õhku saada ja läbi minna. Mul peale katakat summutijooksu juba tükk aega küljes pole, olen ilma sõitnud, kas jõu kadumine ja kütusekulu järsk suurenemine võib lambdast läbi läinud lambdast antud juhul olla?Truffer kirjutas:Suurte külmadega, kui e34 525TD õli paks ja alla miinimumi suretas turbo läbi, tossas ja viskas mõneks sekundiks pihustite tuld põlema. Turbo vahetatud ja õli lisatud jäi mingi klõbin mootorisse, kütet hakkas rohkem võtma ja minekut pole ollagi. Enam pihustite tulesid põlema pole visanud, mida võis õlita sõitmine põhjustada?
Märkasin oma auto juures seda, kui õli vähe karteris, siis hakkab pihustituld armatuuril põlema viskama. Gaasi anda pöördeid tõsta kustub ära, samas kui pöörded alla lasta võib jälle paariks sekundiks põlema visata.
Kütusekulu suurenemine ja tõmbe kadumine ei ole seotud pihustitule vilkumisega?
Kogu see jutt on jube õudusunenägu.Truffer kirjutas:Märkasin foorumis, kui väljalase auklik võib lambda liialt õhku saada ja läbi minna. Mul peale katakat summutijooksu juba tükk aega küljes pole, olen ilma sõitnud, kas jõu kadumine ja kütusekulu järsk suurenemine võib lambdast läbi läinud lambdast antud juhul olla?Truffer kirjutas:Suurte külmadega, kui e34 525TD õli paks ja alla miinimumi suretas turbo läbi, tossas ja viskas mõneks sekundiks pihustite tuld põlema. Turbo vahetatud ja õli lisatud jäi mingi klõbin mootorisse, kütet hakkas rohkem võtma ja minekut pole ollagi. Enam pihustite tulesid põlema pole visanud, mida võis õlita sõitmine põhjustada?
Märkasin oma auto juures seda, kui õli vähe karteris, siis hakkab pihustituld armatuuril põlema viskama. Gaasi anda pöördeid tõsta kustub ära, samas kui pöörded alla lasta võib jälle paariks sekundiks põlema visata.
Kütusekulu suurenemine ja tõmbe kadumine ei ole seotud pihustitule vilkumisega?
Oodatav tulemus pole legaalne, kuid see ei oma tähtsust, sest seda tulemust ei saa. Rike registreeritakse ja kogu padjaring on väljalülitatud. Pistik korda teha.killer666 kirjutas:Juhi istme turvavöö eelpinguti juhtmel on pistik puudu. M6tlesin lõigata juhhtme läbi ja lihtsalt kokku yhendada. Kas on vahet ka kumbapidi?
axs112 kirjutas:Auto 525tds 94 aasta, soojast peast käivitub poolest pöörtest aga kui väljas külma -15 siis käivitamine pikk ja kui läheb siis tulevad silindid ükshaaval järgi. Eelsüüteküünlad on vahetatud,kas eelsüüte küünalte tööd toimetab mootoriaju ees olev aju(ABS)? Samas proovisin kontroll-lambiga ja vool tuli peale. Pöörded ei kõigu.
Vahet pole kumba pidi ühendad .Mõlemad juhtmed on musta värvi minu mäletamist mööda. peaasi et juhtmed oleks korralikult tinutatud. et takistus eii kõiguks. Kui istmelt pistiku eemaldad vaata et võti oleks 0 asendis muidu salvgestub veaKOOD JA BAGI TULI JÄÄB PÕLEMAkiller666 kirjutas:Juhi istme turvavöö eelpinguti juhtmel on pistik puudu. M6tlesin lõigata juhhtme läbi ja lihtsalt kokku yhendada. Kas on vahet ka kumbapidi?
Vahetuse käigus võisid saasta rihmale näiteks tilgutada. Või on genekas nii kõvasti koormatud ja mingil moel hakkas vilistama. Miks autot käivitad nii kaua?Runts kirjutas:Tere,
Probleem selline, et vahetasin hiljuti eelsüüteküünlad. Sai kõik ilusti tagasi kokku pandud aga käima pannes auto hakkas tirisema / lagisema. ( Just kui keerad rattad risti läheb hääl tugevamaks ( kiiremaks ).
Siit ka küsimus mida kontrollida/vaadata? Ahjaa, gaasi andes kaob hääl ära. ( kui auto käivitad umb 5-10 sec jooksul tuleb see hääl ja on pidev.)
Ehk keegi oskab õelda nende veakoodide tähendused?
83c25f
C38800
3f8800
C78100
D78100
Tänud.
Starter lintsalt käib tühja ja mootor ei tee piuksugi?tymm kirjutas:mis värk see on, et 325tds ei lähe käima -9ga? varem oli selline probleem, et külmaga läks puterdades käima, aga siis vahetasin küünla ära ja puterdamine kadus. nüüd veidi aega hiljem starter lihtsalt ulub ja käima ei taha üldse minna, kui siis ainult -4ga vms
vaatasin veel et sumpsist tuleb suitsu ka peale ulumist
Mitte autot ei käivita 10 sec vaid see hääl ( lagin tekib siis ). Sa mõtled, et tilgutasin saasta geneka rihmale? või mis?arnis kirjutas:Vahetuse käigus võisid saasta rihmale näiteks tilgutada. Või on genekas nii kõvasti koormatud ja mingil moel hakkas vilistama. Miks autot käivitad nii kaua?Runts kirjutas:Tere,
Probleem selline, et vahetasin hiljuti eelsüüteküünlad. Sai kõik ilusti tagasi kokku pandud aga käima pannes auto hakkas tirisema / lagisema. ( Just kui keerad rattad risti läheb hääl tugevamaks ( kiiremaks ).
Siit ka küsimus mida kontrollida/vaadata? Ahjaa, gaasi andes kaob hääl ära. ( kui auto käivitad umb 5-10 sec jooksul tuleb see hääl ja on pidev.)
Ehk keegi oskab õelda nende veakoodide tähendused?
83c25f
C38800
3f8800
C78100
D78100
Tänud.
ei tea, selline tavaline käivitamise hääl, ainult et käima ei lähe. kus pendiks asub ja kas seda saab vahetada ka?arnis kirjutas: Starter lintsalt käib tühja ja mootor ei tee piuksugi?
Pendiks ei võta taha. Vaheta starter. Proovi koputada haamriga ja uuesti käia, või samaaegselt käiamisega koputa peale.
Kui oled hiljuti alles selle auto saanud, siis võib olla küll mootori temperatuuri anduriga midagi tehtud, Tavaliselt tehakse müügi jaoks nii kui soojalt on muidu pikk käivitus.karl1 kirjutas:E39 TDS-il põleb ka täiesti soojalt küünla ja DDE tuli, sama kaua vist, kui külmalt, miks ?
Igatahes vahetust vajas siis: rihmaratas ( mis asub väntvõlli otsas )Runts kirjutas:Mitte autot ei käivita 10 sec vaid see hääl ( lagin tekib siis ). Sa mõtled, et tilgutasin saasta geneka rihmale? või mis?arnis kirjutas:Vahetuse käigus võisid saasta rihmale näiteks tilgutada. Või on genekas nii kõvasti koormatud ja mingil moel hakkas vilistama. Miks autot käivitad nii kaua?Runts kirjutas:Tere,
Probleem selline, et vahetasin hiljuti eelsüüteküünlad. Sai kõik ilusti tagasi kokku pandud aga käima pannes auto hakkas tirisema / lagisema. ( Just kui keerad rattad risti läheb hääl tugevamaks ( kiiremaks ).
Siit ka küsimus mida kontrollida/vaadata? Ahjaa, gaasi andes kaob hääl ära. ( kui auto käivitad umb 5-10 sec jooksul tuleb see hääl ja on pidev.)
Ehk keegi oskab õelda nende veakoodide tähendused?
83c25f
C38800
3f8800
C78100
D78100
Tänud.
Pakuks et kütusefilter umbes või ummistus kütusetrassis.-br0- kirjutas:e34 525tds atm ja probl sellest ,et kuni 3tuhandeni liigub ja peale seda on nagu uimane kala ja ei taha yldse edasi k2ia,milles selline asi v6ib olla,kas atm kast libiseb siis niipalju v oskab 2kki keegi öelda mis seda p6hjustab?