Häid omadusi võte muidugi ka mainida
E30 318iS (head ja) vead?
E30 318iS (head ja) vead?
Plaanis suvel siis selline pill soetada (hammas M3 peale ei hakka
) aga enne tahaks teada, mis vead tal põhiliselt esinevad. Ja kas mootori jupid on jube kallid?
Häid omadusi võte muidugi ka mainida
Häid omadusi võte muidugi ka mainida
Juppide hinnas midagi eksootilist nüüd küll pole. Vaata lihtsalt et mootor ilusti vaikselt käib, ei tudise ega lagise.
Sellel autol ongi mootor kõige õrnem koht. Kohe peale ostmist on soovitatav veenduda nukkvõlli keti ja pingutite seisukorras.
Kuna nendele autodele antakse analoogiselt M3-ga valu üksjagu, siis peaks ta ikka talutavas korras olema.
Nad on üldjuhul komplekteeritud 4.10 väikeses korpuses LSD-ga, selle korrasolekus (ja olemasolus) soovitaks enne veenduda, tervet difrit tavaliselt saada pole.
Muidu on mootor alumine ots nagu M40-l (keskmised jupihinnad).
Kasutatakse sama vedrustust mis 325-- (51 mm amordid), et tava-316 hinnast on need vähe kallimad.
Sellel autol ongi mootor kõige õrnem koht. Kohe peale ostmist on soovitatav veenduda nukkvõlli keti ja pingutite seisukorras.
Kuna nendele autodele antakse analoogiselt M3-ga valu üksjagu, siis peaks ta ikka talutavas korras olema.
Nad on üldjuhul komplekteeritud 4.10 väikeses korpuses LSD-ga, selle korrasolekus (ja olemasolus) soovitaks enne veenduda, tervet difrit tavaliselt saada pole.
Muidu on mootor alumine ots nagu M40-l (keskmised jupihinnad).
Kasutatakse sama vedrustust mis 325-- (51 mm amordid), et tava-316 hinnast on need vähe kallimad.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990

