Mure siis järgmine, et kuni mootor soojaks saab, oleks nagu turbo ära, soojast peast käib kenasti. Käigukast ka viimasel ajal "kole kaua" mõtleb kui käiku alla vahetab ja teeb seda varem kui enne, probleem on üsna värske. Samas rahulikul käitlemisel vahetab käike eeskujulikult mahedalt ja avariireziimi pole kast kordagi läinud. On ka tunda mootoriõli kärsakat kui vähe peale anda. Õlikulu on muidu olnud siiani 1liiter 10Kkm peale.
Täheldanud olen veel teraval kuulamisel ja just tühikäigul ainult, sellist iseloomuliku kahinat mootoris ( kahh..kahh..kahh, mootori töötamise taktis käiv kahin). Muidu aga suriseb mootor vaikselt, puhtalt ja ühtlaselt.
Vist kui turbo koolema hakkab, käimari aju saab ka sellega seoses vigast inffi ja hakkabki valel ajal(liiga vara) käiku alla vahetama jne...olen õigel teel?

 
				
 Aga nali naljaks, kas probleem on tekkinud nüüd viimastel päevadel, või juba varasemast ajast on auto külmast peast uimane? Enda E34 tds nt ka sellise -10 kraadise külmaga hommikul õues käima ajades on külmalt vähe uimasem, kui soojade ilmadega. Minuarust on see täiesti normaalne.
 Aga nali naljaks, kas probleem on tekkinud nüüd viimastel päevadel, või juba varasemast ajast on auto külmast peast uimane? Enda E34 tds nt ka sellise -10 kraadise külmaga hommikul õues käima ajades on külmalt vähe uimasem, kui soojade ilmadega. Minuarust on see täiesti normaalne.




 
 