E34 525i 141kw 91a automaatkäigukast
- ex525
- Huviline
- Postitusi: 171
- Liitunud: 04.01.2008 20:57 18
- Peamine sõiduk: 530D 142kw
- Asukoht: Harjumaa
E34 525i 141kw 91a automaatkäigukast
Probleem,siis selles,et kui sõita autoga linnas foorist foori ja kasti õli juba parajalt tuliseks on läinud hakkab üht käiku sisse rapsima!! Ja vahest on ka sellisne asi,et tagurpidi käik ei vea korralikult nagu poole võimsusega või nii,siis suretan auto välja ja uuesti käivitamisel töötab käik täiesti korralikult
Milles võib probleem seisneda Ise arvasin,et äkki on asi õlis,et on vähe sees! Aga olen ka kuulnud seda,et kui õli on vahetatud on kast veel rohkem jukerdama hakanud!
Igasugune informatsioon on teretulnud mida võiks ette võtta
Milles võib probleem seisneda Ise arvasin,et äkki on asi õlis,et on vähe sees! Aga olen ka kuulnud seda,et kui õli on vahetatud on kast veel rohkem jukerdama hakanud!
Igasugune informatsioon on teretulnud mida võiks ette võtta
See peale õli vahetus jukerdamine on ka kuidas joppab.
See, et ta peale õli vahetus ei taha erilist talitada tuleneb ka osaliselt sellest, et uues õlis pole enam neid habrasiiv metalli osakesi, mis vanas ja kulunud asjad ei taha enam uue õliga vedu võtta.
Või korjab siis just midagi kusagilt üles uue õliga.
Kindlasti lase õli tase üle kontrollida, sest ilma õlita lõpetab ta sul tegevuse varsti nagunii. Vajadusel lisad õli- ei pea ju vahetama kohe.
See, et ta peale õli vahetus ei taha erilist talitada tuleneb ka osaliselt sellest, et uues õlis pole enam neid habrasiiv metalli osakesi, mis vanas ja kulunud asjad ei taha enam uue õliga vedu võtta.
Või korjab siis just midagi kusagilt üles uue õliga.
Kindlasti lase õli tase üle kontrollida, sest ilma õlita lõpetab ta sul tegevuse varsti nagunii. Vajadusel lisad õli- ei pea ju vahetama kohe.
E36 325i 92; E32 730iA 91(läinud) | E34 525tdsA 95 (läinud)
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
Ok, see esimene väide oli ka sellest, et lugesin seda siit kusagilt.
Tuli lihtsalt meelde ja kirjutasin.
Aga eks mõte peaks tegu ennetama.
Tuli lihtsalt meelde ja kirjutasin.
Aga eks mõte peaks tegu ennetama.
E36 325i 92; E32 730iA 91(läinud) | E34 525tdsA 95 (läinud)
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
Äkki põhjendad ka siis, mitte niisama lahmid??!!diislijoodik kirjutas:Esimene lõik on täielik jamps, 2. asjakohane.Cert85 kirjutas:See peale õli vahetus jukerdamine on ka kuidas joppab.
See, et ta peale õli vahetus ei taha erilist talitada tuleneb ka osaliselt sellest, et uues õlis pole enam neid habrasiiv metalli osakesi, mis vanas ja kulunud asjad ei taha enam uue õliga vedu võtta.
Või korjab siis just midagi kusagilt üles uue õliga.
Kindlasti lase õli tase üle kontrollida, sest ilma õlita lõpetab ta sul tegevuse varsti nagunii. Vajadusel lisad õli- ei pea ju vahetama kohe.
Alguses nad karjuvad, pärast ära harjuvad...
ära usu mida kõike netis kirjutatakse.... seal kirjutatakse et sa oled loll seega oled kh või see ei toogi kulutusi, aga sa nagu ise ka mõtled mis juhtub, kui automaat kasi jääb õhk sisse? vot siit tulebki kodune ülesanne sulle, et mõtle ennem ja siis ütle;):Ddiislijoodik kirjutas:Vähemalt see mõte ei tohiks tuua kaasa suuri kulutusi ja keerata midagi pöördumatult p..e . Veel korra, vältimaks tehnika müstifitseerimist tuleks asi omale selgeks teha. Siin pole kindlasti koht, kus mingi tehnikaseadme olemust A-st Y-ni lahata. Võib olla abiks http://www.google.ee/search?hl=et&q=aut ... G=Otsi&lr= vms.seix kirjutas:oled kuulnud midagi sellisest asjast, et automaat kasti õhutatakse peale õlivahetust???
Aitab mehed! Me oleme siin selleks, et üksteis aidata, mitte sõimata, kes kui loll ja mida usub.
E36 325i 92; E32 730iA 91(läinud) | E34 525tdsA 95 (läinud)
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
- ex525
- Huviline
- Postitusi: 171
- Liitunud: 04.01.2008 20:57 18
- Peamine sõiduk: 530D 142kw
- Asukoht: Harjumaa
Seega võib olla viga lihtsam kui algul tundus?diislijoodik kirjutas:Alles läks huvitavaks, tõesti oleks huvitav teada vähemalt seda, mil viisil autom kastist õhku välja aetakse? See on tõsine teema. Eeelnevalt sain selgeks, et loll on see, kes ei aja. Nüüd huvituksin meetoditest. Võimalik, et oleme tõele päris lähedale jõudnud, et õhu väljaajamise täpsem käsitlemine viib meid siis ikkagi soovitud tulemuseni, st algsel küsijal siis enam ei rapsi üht käiku sisse ja hakkab tagurpidikäik ka vedama.Cert85 kirjutas:Aitab mehed! Me oleme siin selleks, et üksteis aidata, mitte sõimata, kes kui loll ja mida usub.
aga seleta mulle ära milleks sul vaja lisada mingeid jupikesi sinna kasti??? sa automaat kasti ehitusest tead midagi? üleüldse oled näinud milline on näitkes e34 ja automaat kast seest?diislijoodik kirjutas:Spetsialist seix teeb sulle tõenäoliselt koduse visiidi- sina saad õhuvaba kasti ja seix saab õlled . Vead on ju alati lihtsad, kõigepealt tuleb õli ja filter ära vahetada (küünlaid kastis kahjuks pole, muidu tuleks need ka vahetada); siis, nagu selgus eelmise tiheda mõtterebimise käigus, kast õhuvabaks teha; siis lisada peoga habrasiiv metalli osakesi, mida enne ei olnud, kuid mis aitavad kulunud juppidel jälle vedama hakata.
Kui siis abi ei ole ja raha üle jäi, võiks need jutumehed kõik pikalt saata ja töökotta pöörduda. Kui raha enam nii palju järgi ei ole, mõned õlled võtta ja oma kurba saatust kiruda.
PS. Esimene lõik viitas siiski sellele, mida ära tee.
vaat kulla diislijoodik, asi on selles et ma olen tegelenud asjadega ja tean omast käest rääkida.... ma siin vahepeal loen seda foorumit ja muigan omaette, kui ma iga asja kohta midagi kobiseks saaks ma ammu kõigi kasutajate viha enda kaela, kes ajavad mingit umbluud suust välja, samas asjast ise midagi ei tea nii et ei maksa viha pidada
diislijoodik kirjutas:Lahutame keerulised probleemid elementideks ja teeme vahepel selgeks, kuidas kaste õhu(tus)tatakse?PeeterA kirjutas:See on täiesti õige tegevus, kuid kas see on sinu arvates lahendus teemaalgataja probleemile?seix kirjutas:oled kuulnud midagi sellisest asjast, et automaat kasti õhutatakse peale õlivahetust???
minu kastil oli kasti üleval nippel, kust said õhku välja lasta!
- PeeterA
- Huviline
- Postitusi: 4393
- Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
- Telefon: 51949859
- Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
- Kontakt:
Esitasin selle küsimuse sellepärast, sest õhutamise jutt toodi peale sinu teist postitust siia teemasse täiesti lambist ja ilma mingisuguse seoseta antud probleemi.diislijoodik kirjutas:Lahutame keerulised probleemid elementideks ja teeme vahepel selgeks, kuidas kaste õhu(tus)tatakse?PeeterA kirjutas:See on täiesti õige tegevus, kuid kas see on sinu arvates lahendus teemaalgataja probleemile?seix kirjutas:oled kuulnud midagi sellisest asjast, et automaat kasti õhutatakse peale õlivahetust???
tel. 51 949 859
- PeeterA
- Huviline
- Postitusi: 4393
- Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
- Telefon: 51949859
- Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
- Kontakt:
Ma ei õigusta siin mingit õhutamist, kuna keegi pole käigukastil õli ju vahetanud .
OT: Õhutasin enda masina aut. kasti peale õlivahetust nii, et töötava mootoriga vahetasin kohapeal käike. Täitmisava kork oli eemaldatud. Õli temp. oli samal ajal alla 50C. Abiline pumpas samal ajal auto all kasti karterisse õli juurde, kuni tasapind oli õige.
OT: Õhutasin enda masina aut. kasti peale õlivahetust nii, et töötava mootoriga vahetasin kohapeal käike. Täitmisava kork oli eemaldatud. Õli temp. oli samal ajal alla 50C. Abiline pumpas samal ajal auto all kasti karterisse õli juurde, kuni tasapind oli õige.
tel. 51 949 859
- PeeterA
- Huviline
- Postitusi: 4393
- Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
- Telefon: 51949859
- Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
- Kontakt:
Täitsin lihtsalt neid nõudeid, mis olid kirjeldatud TIS-s (antud juhul A5S 310Z ehk 5HP18 kasti õlivahetuse korral).
Kuna pole teemaalgatajale mingit mõistlikku lahendust välja pakkunud, siis rohkem sõna ka ei võta siin teemas
EDIT: Diislijoodik oskad äkki siis seletada, miks seal ZF-i ametlikus kasti manualis(PDF, mille lingi sa varem tõid) õli valamise protseduuri ajal käike tuleb koha peal vahetada ja iga käiguasendit vähemalt 3 sek sees hoida?
Kuna pole teemaalgatajale mingit mõistlikku lahendust välja pakkunud, siis rohkem sõna ka ei võta siin teemas
EDIT: Diislijoodik oskad äkki siis seletada, miks seal ZF-i ametlikus kasti manualis(PDF, mille lingi sa varem tõid) õli valamise protseduuri ajal käike tuleb koha peal vahetada ja iga käiguasendit vähemalt 3 sek sees hoida?
Viimati muutis PeeterA, 16.03.2008 20:40 29, muudetud 1 kord kokku.
tel. 51 949 859