Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Selline asi mind piinanud vahepeal et kui mingi paremalepoole kurvi minna mingi 60-ga või kiiremini siis viskab rooli julma värina ja siis mingi aeg kaob ära, aga kui teiselepoole pöörata samamoodi siis pole midagi, ja suurel kiirusel pidurdades ka rool väriseb, ise kahtlustan selle viimase puhul et kettad võivad kõverad olla aga selle esimene asja kohta ei oska midagi öelda, oskab keegi aidata?
Kirjutan enda loo ka siia...
Enda pill oli siis 4 kuud kuuri all, ja nüüd pidurdades hull värin sees..
Tean, et esi kettad olid juba enne suht kulunud kuid see selleks...
Arvatavasti pidurisadulad või midagi roostetas kinni..
Kellel kogemusi ja värkke remondi kopmlektidest kirjutage..
Heikit kirjutas:hmm, nüüd nagu väiksematel ka linnas mingi 50-60ga kui sellist järsku pööret teha siis viskab ka värina juba rooli.
pidurdamisel tekkiv vibra kindlasti kõverate ketaste süü, aga kõige lihtsam lase kuskil üle vaadata/logistada esisild, rattalaagrit saad ise ka kontrollida, tõstad tungiga maast lahti ratta ja siis tugevalt raputad ratast, kui tunned et loks on sees siis laager läbi.
tavaliselt kettad nii lihtsalt kõveraks ei lähe. viga peitub kas halvasti puhastatud kontaktpinnas rattalaagri ja piduriketta vahel või sadula liugsõrmede kinnijäämises. Väristada võivad veel ka rooliosad - kui vahetada õõtsa pukse ees, siis leevendad ainult valu, mis tuleb pidurdamisel või keeramisel rooliosadest, mis kokku lahku loperdavad. käi kõigepealt kummiboxist läbi - velgede kõverdumine ja halb tasakaalustus rehvidel on tavaliselt kõige alguseks.kui korda ei saa kaku õhtul kodus sadulad ja kettad maha - puhasta kontaktpinnad ära ja määri vasemäärdega sadula sõrmed ära. kui ikka korda ei saa mine edasi carstopi tartus näiteks turu tänava omasse, las logistavad sillad läbi, aga ennem minekut kirjuta läbisõit üles ja paaki ära üle 5 lirtsu kütti jäta, on halbu kogemusi. minu rooli värin kadus pärast paralleelvarda vahetust ja sillaregulli carstopis.
PS: ülejäänud sillapulgad olid juba vahetatud, aga väristas ikka sama moodi nagu varem.
Ahjaa ja rattalaagrit kontrolli nii, et tõsta ratas maast lahti ja aja tühjalt ringi ning hoia sõrmedega samal ajal amordipüstaku vedrust kinni - sealt tunneb kõige paremini, kui mingi pauk läbi käib, kui sõrmede all on vaikus siis on alles hea.