karl1 kirjutas:Rida nelja kyttepump rida kuuele ?MartinH. kirjutas:318tdsi kõrgsurvepump 325td sobib?
Ohh jeebus,tõsine blond hetk oli tõesti Ilmselt segadusse ajas see 995 lõpp,aga kahest ühte saab kokku aretada või täiesti erinevad asjad?
karl1 kirjutas:Rida nelja kyttepump rida kuuele ?MartinH. kirjutas:318tdsi kõrgsurvepump 325td sobib?
Kaaned on vahetatavad jah, jaotur pea siiski on r4jal 4 pihusti väljundiga ja r6'l 6 väljundiga.MartinH. kirjutas:karl1 kirjutas:Rida nelja kyttepump rida kuuele ?MartinH. kirjutas:318tdsi kõrgsurvepump 325td sobib?
Ohh jeebus,tõsine blond hetk oli tõesti Ilmselt segadusse ajas see 995 lõpp,aga kahest ühte saab kokku aretada või täiesti erinevad asjad?
Põhjuseid võib olla palju, aga esmalt vaata küttefilter üle. Kui ei võid suunduda ka paagisisese pumba poole äkki paak mingit jama täis ja pumbafiltri ees. Samuti tasub ka küttetorud, tagasivoolud üle vaadata.JanisH kirjutas:2.5tds mnt sõidu peal " jõnkab/võtab kinni" korraks. vahepeal ka teeb mitukorda nii.. milles võiks probleem olla?!?
JanisH kirjutas:2.5tds mnt sõidu peal " jõnkab/võtab kinni" korraks. vahepeal ka teeb mitukorda nii.. milles võiks probleem olla?!?
Omal oli sama probleem, geneka vahetuse ja karteri tuulutuse puhastamisega sai asi korda. Täpselt ei oska öelda kummas viga oli kuid arvan et genekas.JanisH kirjutas:2.5tds mnt sõidu peal " jõnkab/võtab kinni" korraks. vahepeal ka teeb mitukorda nii.. milles võiks probleem olla?!?
Keegi kindlasti oskab aga tegu on mootoriinseneri tasemel teadmisega, millega tavamehaanikul pole midagi teha.h.m.m kirjutas:Kas keegi oskaks öelda kiirelt, palju peab olema 525tdsi süütekraad, masinaks e34 mehaanilise pumbaga.
Kraadi on vaja siis teada kui sa paned bensukas stoboga süüdet jagast keerates.h.m.m kirjutas:meenutab pigem võrri süüte sättimist kui inseneri teadmist, aga see selleks,tänud.
Vahetasin filtri ära ja puhastasin paagipumpa.. asi ei muutunud..Kasper kirjutas:JanisH kirjutas:2.5tds mnt sõidu peal " jõnkab/võtab kinni" korraks. vahepeal ka teeb mitukorda nii.. milles võiks probleem olla?!?
Endal oli sama probleem, lahenes sellega, et vahetasin kütusefiltri ära, samalajal lõpetas ka töö paagisisene pump ja vahetasin ka selle ja peale seda oli probeem kadunud.
Mehhaanilise pumbaga pole diagnostikaga midagi teha niguiniiteet82 kirjutas:Ette nähtud ongi ainult staatiline reguleerimine indikaatorkellaga, kui oleks vastav funktsioon diagnostikatarkvaras, siis arvatavasti ka TIS mainiks seda. Pritsehetke kontrollimine aju poolt peab olema välja lülitatud (nagu saab teha VAG autodel), alles siis on mõtet mingeid kraade vaadata kuskil.
Pumbakaas.botzor kirjutas:e34 95a, manuaal, MNT'l püsikaga näitab 2.5-3l sajale(100km/h). Reaalselt võtab ikka sitaks rohkem. Turbo töötab, käima läheb igas asendis, soojast peast umbes pool sekundit, kuni sekund kauem. On olnud ka 2 korda juhus, kus tühikäigul hakkavad pöörded kõikuma!? Viimane kord siis, kui kondi pumba järgi lülitasin..
Autocom näitab kütusekoguseks 1mg/str
Ühesõnaga, kes pärnus kütusekoguse paika paneks?
Miks paigast ära on taotud? kulunud?
993 pump.
Tulen tagasi oma mure juurde. Tundub, et starteris on vesi sees ja eile tegi peale mingit +kraade mõned miinused ja starter oli lihtsalt "jääs". Hetkel sulab garaažis. Juba käivitus ka, aga jätsin siiski sinna. Vaatan, mis homme teeb.AtsElmi kirjutas:Tere. Olen nüüd tõeliselt hädas. Tõin omale E39 2002 525D 120kw. Algselt olid kütte probleemid. Sai vahetatud etteande pump ja puhastatud common raili pistikut. Ja peale seda käis nagu kellavärk. Nüüd õhtul käisin sõitmas, pill läks käima poolest pöördest. Mingi tunnike hiljem, hakates autot käima panema, tegi ainult pool pööret ja oligi kõik pm. Selge. Aku tühi (millegipärast?). Laadija külge ja laadis. Peale mingit aega, keerasin võtit, käis ringi, aga käima ei läinud ja tõmbas aku suht kotti suht ruttu taaskord. Kus on fenomen? Mis sai juhtuda tunni ajaga?
Ette tänades,
Ats