525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kasutaja avatar
MartinH.
Huviline
Postitusi: 815
Liitunud: 10.02.2011 21:26 28
Peamine sõiduk: e46 2.8ci
Asukoht: Maardu

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas MartinH. »

karl1 kirjutas:
MartinH. kirjutas:318tdsi kõrgsurvepump 325td sobib?
Rida nelja kyttepump rida kuuele ? :D

Ohh jeebus,tõsine blond hetk oli tõesti :mrgreen: Ilmselt segadusse ajas see 995 lõpp,aga kahest ühte saab kokku aretada või täiesti erinevad asjad?
bemuri325
Huviline
Postitusi: 607
Liitunud: 06.12.2009 11:37 51
Telefon: 56618164
Asukoht: Viljandi

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas bemuri325 »

Nonii, ei saanud mingit vastust viimasest postitusest, üks asi sai selgeks et enda 994 pumba saan panna 993 pumbakoodiga mootorile, siis keegi mAinis et elektrooniline osa teine ja ei lähe käima, aga pean nigunii enda mootori juhtmestiku uuele külge pookima et siis ei tohiks ju probleeme esineda?? Aitäh :cool:
botzor
Huviline
Postitusi: 868
Liitunud: 28.01.2012 21:51 10
Peamine sõiduk: e36 cabrio, A4b8
Asukoht: PR

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas botzor »

MartinH. kirjutas:
karl1 kirjutas:
MartinH. kirjutas:318tdsi kõrgsurvepump 325td sobib?
Rida nelja kyttepump rida kuuele ? :D

Ohh jeebus,tõsine blond hetk oli tõesti :mrgreen: Ilmselt segadusse ajas see 995 lõpp,aga kahest ühte saab kokku aretada või täiesti erinevad asjad?
Kaaned on vahetatavad jah, jaotur pea siiski on r4jal 4 pihusti väljundiga ja r6'l 6 väljundiga.

525TDS 105kw e34 95a algus. Kõik pihustid käisid karla autos stendis(väidetavalt, eelmine omanik hea tuttav, ütleme et usun teda), hommikul puterdab 2-3 sekki ja siis käib normaalselt. Samas külmast peast siiski on kuulda sellist asja, ka leige mootoriga. Kapotialt ei saa midagi aru, käib ühtlaselt ilusti.
Otsetoru, sorry..
" onclick="window.open(this.href);return false;

Kas viga võib olla pumbas? Soojast peast tahab sekund kauem käiata, kuid midagi katastroofilist se ju ei ole? Kulunud jaoturpea? Kas zexeli oma on plug&play?
botzor
Huviline
Postitusi: 868
Liitunud: 28.01.2012 21:51 10
Peamine sõiduk: e36 cabrio, A4b8
Asukoht: PR

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas botzor »

Küsiks veel, et mis paneb juhtpihusti tiksuma/ kõikuma?pump?
Kasutaja avatar
EinarK
Huviline
Postitusi: 283
Liitunud: 26.06.2011 14:11 20
Peamine sõiduk: '92 E34 525 TDS
Asukoht: Hiiumaa

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas EinarK »

Sõber arvas et pöördub foorumi rahva poole läbi minu.

Tere,
Autoks on bmw e34 525tds '94.
Mure siis järgmine, et sõitsin autoga tööle, polnud mingit probleemi, peale tööd kui autot lukust lahti keerasin, tuli võtit väga kõvast väänata, et uksed lahti tuleksid, siis tegin juhi ukse lahti ja keerasin uksed uuesti lukku, et proovida kas tuleb uuesti lahti või mitte. Uksed enam lahti ei tulnud (juhiuks oli õnneks lahti).
Sellega jamad ei lõppend, kui autot käima hakkasin panema ja kui võtit andsin ei teinud mitte midagi, isegi plõksu ei käinud starterist läbi.
Proovisime siis autot vedades käima tõmmata, kuid asjatult, ikka ei lähe.
Aku on autol täis, kuna kui kõik asjad tööle panna (makk, supakas, tuled, salongi tuled, salongi vent jne) töötab, isegi starterit andes ei tuhmu tuled armatuuris.
Mõtlesin ise et ehk on autol mingi immo peal, ja uurisin ka eelmiselt omanikult, aga tema väitel pole autol immot.
Ehk siin on keegi kellel on ka selline jama olnud või oskab keegi öelda, kust viga otsima hakata?
Kasutaja avatar
KristjanK
Huviline
Postitusi: 799
Liitunud: 09.06.2010 23:46 16
Peamine sõiduk: BMW 525TDA Touring
Asukoht: Võrumaa, Tartu

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas KristjanK »

Kardan, et miskine immo ikka peal. Ma ei ole võtme hingeeluga väga kursis aga tunnuste järgi võiks jutstkui eeldada, et äkki selle immokiviga võtme sees juhtus midagi. (Kui kõvasti uksi lahti väänas)
Endal oli selline jama siis, kui süüteluku ära vahetasin ja uue võtmega käivitada üritasin. Ei teinud piuksugi, et pmst oleks pidanud süüteluku juures immokivi kah ära vahetama. Natuke erinev diela aga äkki on abiks.
Kasutaja avatar
EinarK
Huviline
Postitusi: 283
Liitunud: 26.06.2011 14:11 20
Peamine sõiduk: '92 E34 525 TDS
Asukoht: Hiiumaa

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas EinarK »

Ta arvas, et võtmega ei saa mingit immo teemat olla, kuna pildil olev on kõik võtme sisu ja kunagi pole seal midagi enamat olnud.

Pilt
Mrko
Huviline
Postitusi: 400
Liitunud: 22.08.2012 20:04 29
Peamine sõiduk: E60 530d
Asukoht: Pärnu

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas Mrko »

Kas starteri harjadega kõik ok? Mul enda omaga oli just samad sümptomid ja peale starteri pihta koputamist hakkas toimetama ja läks harjade vahetusse. :roll:
Kasutaja avatar
EinarK
Huviline
Postitusi: 283
Liitunud: 26.06.2011 14:11 20
Peamine sõiduk: '92 E34 525 TDS
Asukoht: Hiiumaa

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas EinarK »

Nii imelik kui see ka ei tundu, aga asi leidis lahenduse sellega, kui plussi klemm maha võtta. Ilmselt oli peaaju sees mingi kala. Uksed lahti ja starter krutib, aga... Käima ei lähe. Nagu lubab ka aga pika venitamise peale läheb käima lõpuks ja samal ajal, kui käiata, käib sumpsist musta välja.
Kasutaja avatar
JanisH
Huviline
Postitusi: 985
Liitunud: 20.09.2012 22:41 04
Peamine sõiduk: F11 535d
Asukoht: Tartu

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas JanisH »

2.5tds mnt sõidu peal " jõnkab/võtab kinni" korraks. vahepeal ka teeb mitukorda nii.. milles võiks probleem olla?!?
Karl.
Huviline
Postitusi: 923
Liitunud: 27.11.2011 16:50 07
Peamine sõiduk: BMW e32 730ia
Telefon: 53023325

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas Karl. »

JanisH kirjutas:2.5tds mnt sõidu peal " jõnkab/võtab kinni" korraks. vahepeal ka teeb mitukorda nii.. milles võiks probleem olla?!?
Põhjuseid võib olla palju, aga esmalt vaata küttefilter üle. Kui ei võid suunduda ka paagisisese pumba poole äkki paak mingit jama täis ja pumbafiltri ees. Samuti tasub ka küttetorud, tagasivoolud üle vaadata.
BMW e34 525tds 96´ viewtopic.php?f=4&t=188530" onclick="window.open(this.href);return false;
Kasper
Huviline
Postitusi: 8
Liitunud: 28.01.2016 19:51 32
Peamine sõiduk: BMW 728i

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas Kasper »

JanisH kirjutas:2.5tds mnt sõidu peal " jõnkab/võtab kinni" korraks. vahepeal ka teeb mitukorda nii.. milles võiks probleem olla?!?

Endal oli sama probleem, lahenes sellega, et vahetasin kütusefiltri ära, samalajal lõpetas ka töö paagisisene pump ja vahetasin ka selle ja peale seda oli probeem kadunud.
MairoM
Klubiliige
Postitusi: 99
Liitunud: 16.10.2014 21:32 54
Peamine sõiduk: BMW 525td BMW 730D
Asukoht: Jõgeva
Kontakt:

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas MairoM »

JanisH kirjutas:2.5tds mnt sõidu peal " jõnkab/võtab kinni" korraks. vahepeal ka teeb mitukorda nii.. milles võiks probleem olla?!?
Omal oli sama probleem, geneka vahetuse ja karteri tuulutuse puhastamisega sai asi korda. Täpselt ei oska öelda kummas viga oli kuid arvan et genekas.
Kasutaja avatar
h.m.m
Huviline
Postitusi: 518
Liitunud: 22.09.2013 17:31 49

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas h.m.m »

Kas keegi oskaks öelda kiirelt, palju peab olema 525tdsi süütekraad, masinaks e34 mehaanilise pumbaga.
Rainer.K
Huviline
Postitusi: 124
Liitunud: 09.12.2015 10:43 10

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas Rainer.K »

h.m.m kirjutas:Kas keegi oskaks öelda kiirelt, palju peab olema 525tdsi süütekraad, masinaks e34 mehaanilise pumbaga.
Keegi kindlasti oskab aga tegu on mootoriinseneri tasemel teadmisega, millega tavamehaanikul pole midagi teha.
Pritsemomendi paikapanekuks on remondimehele antud hoorattasse pistetav tift ülemises surnud seisus ja kõrgsurvepumba plunsri tõus indikaatorkellaga, mis on 0,9mm.
Kasutaja avatar
h.m.m
Huviline
Postitusi: 518
Liitunud: 22.09.2013 17:31 49

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas h.m.m »

meenutab pigem võrri süüte sättimist kui inseneri teadmist, aga see selleks,tänud. :D
Kasutaja avatar
killer666
Huviline
Postitusi: 1191
Liitunud: 16.02.2006 09:19 53
Peamine sõiduk: BMW 525tdsa t
Asukoht: idavirumaa

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas killer666 »

h.m.m kirjutas:meenutab pigem võrri süüte sättimist kui inseneri teadmist, aga see selleks,tänud. :D
Kraadi on vaja siis teada kui sa paned bensukas stoboga süüdet jagast keerates.
530>525>535>325e>318>320>528i>318>528>318>520>318>535>325>316>316>524>318>316>524>524>524>316>520it>318>524>525dsat>520>318>525tdst>316>525tds>528>525tdsa
Kasutaja avatar
teet82
Huviline
Postitusi: 1953
Liitunud: 16.03.2010 19:33 15
Asukoht: võru

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas teet82 »

Ette nähtud ongi ainult staatiline reguleerimine indikaatorkellaga, kui oleks vastav funktsioon diagnostikatarkvaras, siis arvatavasti ka TIS mainiks seda. Pritsehetke kontrollimine aju poolt peab olema välja lülitatud (nagu saab teha VAG autodel), alles siis on mõtet mingeid kraade vaadata kuskil.
Kasutaja avatar
JanisH
Huviline
Postitusi: 985
Liitunud: 20.09.2012 22:41 04
Peamine sõiduk: F11 535d
Asukoht: Tartu

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas JanisH »

Kasper kirjutas:
JanisH kirjutas:2.5tds mnt sõidu peal " jõnkab/võtab kinni" korraks. vahepeal ka teeb mitukorda nii.. milles võiks probleem olla?!?

Endal oli sama probleem, lahenes sellega, et vahetasin kütusefiltri ära, samalajal lõpetas ka töö paagisisene pump ja vahetasin ka selle ja peale seda oli probeem kadunud.
Vahetasin filtri ära ja puhastasin paagipumpa.. asi ei muutunud.. :roll:
ooDDoo
Huviline
Postitusi: 5357
Liitunud: 01.11.2007 12:01 11

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas ooDDoo »

teet82 kirjutas:Ette nähtud ongi ainult staatiline reguleerimine indikaatorkellaga, kui oleks vastav funktsioon diagnostikatarkvaras, siis arvatavasti ka TIS mainiks seda. Pritsehetke kontrollimine aju poolt peab olema välja lülitatud (nagu saab teha VAG autodel), alles siis on mõtet mingeid kraade vaadata kuskil.
Mehhaanilise pumbaga pole diagnostikaga midagi teha niguinii
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
Kasutaja avatar
Tauri.
Huviline
Postitusi: 3001
Liitunud: 05.02.2009 19:40 22
Peamine sõiduk: X5
Asukoht: Võru

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas Tauri. »

1.8tds
Sai tehtud mootori vahetus. "Uus" mootor käib kuidagi teravalt, tühikäigul kuulda, eriti just külma mootoriga ja käivituse hetkel. Selline teravam ja tugevam diiselmootori hääl. Samas vennal sama masin ning käib palju pehmemalt ja mahedamalt.
Samuti käivitus -20 üsna halvasti. Eelsüüte küünlad korras ja pole ühtegi leket. Samuti ksp väga heas korras.

Panime arvuti järgi, mida võib nendest numbritest järeldada?
Pilt
BMW
Kasutaja avatar
teet82
Huviline
Postitusi: 1953
Liitunud: 16.03.2010 19:33 15
Asukoht: võru

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas teet82 »

Nende numbrite põhjal on pritsehetk väga varajane, pump valesti paigaldatud äkki või liialt varajaseks keeratud, või on pump ise vigane pritsehetke muutmise osas.

Nagu eespool kirjutasin, siis päris õige pole neid numbreid vaadata, sest kui pump on ainult natuke paigast ära, siis aju suudab need väärtused võrdseks reguleerida ja kõik on näiliselt korras. Antud juhul näitavad need numbrid muidugi konkreetset probleemi.
Kasutaja avatar
Tauri.
Huviline
Postitusi: 3001
Liitunud: 05.02.2009 19:40 22
Peamine sõiduk: X5
Asukoht: Võru

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas Tauri. »

Jah täpselt, eelmine mootori omanik väitis, et ksp vahetatud. Muidu käivitub nii soojalt kui külmalt koheselt(omanud varasemalt kulunud pumbaga tds-e).
Mis sümptomid tekivad, kui süüde niivõrd varajane nagu minul?
Kuidas saab asja õigeks?
BMW
Kasutaja avatar
teet82
Huviline
Postitusi: 1953
Liitunud: 16.03.2010 19:33 15
Asukoht: võru

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas teet82 »

Varajase süüte põhiline tunnus ongi terav lagin. Töösoojal mootoril on pritsehetk tavaliselt ikka nulli lähedal või paar kraadi enne BTDC, teil on seal 16 kraadi. Nii ei oska öelda, et mis seal valesti on, kas lihtsalt vaja pumpa pöörata, pump pole õigesti kiilu otsas, kett paigast jne..
botzor
Huviline
Postitusi: 868
Liitunud: 28.01.2012 21:51 10
Peamine sõiduk: e36 cabrio, A4b8
Asukoht: PR

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas botzor »

e34 95a, manuaal, MNT'l püsikaga näitab 2.5-3l sajale(100km/h). Reaalselt võtab ikka sitaks rohkem. Turbo töötab, käima läheb igas asendis, soojast peast umbes pool sekundit, kuni sekund kauem. On olnud ka 2 korda juhus, kus tühikäigul hakkavad pöörded kõikuma!? Viimane kord siis, kui kondi pumba järgi lülitasin.. :roll:
Autocom näitab kütusekoguseks 1mg/str :lol:
Ühesõnaga, kes pärnus kütusekoguse paika paneks?

Miks paigast ära on taotud? kulunud?

993 pump.
Kasutaja avatar
JanisH
Huviline
Postitusi: 985
Liitunud: 20.09.2012 22:41 04
Peamine sõiduk: F11 535d
Asukoht: Tartu

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas JanisH »

botzor kirjutas:e34 95a, manuaal, MNT'l püsikaga näitab 2.5-3l sajale(100km/h). Reaalselt võtab ikka sitaks rohkem. Turbo töötab, käima läheb igas asendis, soojast peast umbes pool sekundit, kuni sekund kauem. On olnud ka 2 korda juhus, kus tühikäigul hakkavad pöörded kõikuma!? Viimane kord siis, kui kondi pumba järgi lülitasin.. :roll:
Autocom näitab kütusekoguseks 1mg/str :lol:
Ühesõnaga, kes pärnus kütusekoguse paika paneks?

Miks paigast ära on taotud? kulunud?

993 pump.
Pumbakaas.
kloox
Huviline
Postitusi: 1213
Liitunud: 12.03.2006 20:02 09
Peamine sõiduk: g31M-pakett
Asukoht: Valga

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas kloox »

Et paremini edasi läheks :cool:
530d
AtsElmi
Huviline
Postitusi: 18
Liitunud: 04.02.2016 23:15 44
Peamine sõiduk: BMW E39 528I
Telefon: 56618175

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas AtsElmi »

Tere. Olen nüüd tõeliselt hädas. Tõin omale E39 2002 525D 120kw. Algselt olid kütte probleemid. Sai vahetatud etteande pump ja puhastatud common raili pistikut. Ja peale seda käis nagu kellavärk. Nüüd õhtul käisin sõitmas, pill läks käima poolest pöördest. Mingi tunnike hiljem, hakates autot käima panema, tegi ainult pool pööret ja oligi kõik pm. Selge. Aku tühi (millegipärast?). Laadija külge ja laadis. Peale mingit aega, keerasin võtit, käis ringi, aga käima ei läinud ja tõmbas aku suht kotti suht ruttu taaskord. Kus on fenomen? Mis sai juhtuda tunni ajaga?

Ette tänades,
Ats
Lendorav
Huviline
Postitusi: 193
Liitunud: 15.10.2013 11:54 08
Peamine sõiduk: BMW 540td
Asukoht: Harjumaa

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas Lendorav »

Tere kaaskannatajad TDS-i näol.
Nimelt autoks on küll E36 kuid mootor sama , ehk siis mootoriks on mul 2,5 tds plastik kollega.
Probleem äge , vihmase ilmaga sõitsin läbi loigust mis ei olnud üldsegi suur ja pidurdasin ka hoo maha , sõitsin läbi ära ja tunnen end auto kuidagi jõuetu.Jäin teeääres seisma ja tulin autost välja , kuulasin mootori tööd.
Moootor ise töötab ilusti , kõrvalisi helisi pole , õhu lekkeid ka pole kuid tee mis tahad jõudu pole.
Koha peal gaasitades lööb tagant õrnalt musta välja nagu oleks õhku palju või kütet palju kuid ei ole kummagagi probleemi. Sõites null jõudu isegi mitte evry modiga ja poteka pealt juurde keerates ei ole mingit jõudu. Mõtlesin huinjaaa , jätan sita seisma ehk ilm, maa või isegi teab et ehk jumal teeb heldest olekust korda kuid ei mmm-igi.

Kiire kokkuvõte , väike loik plus läbi sõit võrdub njetu power.
Ehk kellelgi mingi idee et mida kust või keda.
Ise kahtlustan etteandepumpa, map- temp andur , kuid mu väited ja mu mõtted üks asi kuid reaalsuses ei tea.
AtsElmi
Huviline
Postitusi: 18
Liitunud: 04.02.2016 23:15 44
Peamine sõiduk: BMW E39 528I
Telefon: 56618175

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas AtsElmi »

AtsElmi kirjutas:Tere. Olen nüüd tõeliselt hädas. Tõin omale E39 2002 525D 120kw. Algselt olid kütte probleemid. Sai vahetatud etteande pump ja puhastatud common raili pistikut. Ja peale seda käis nagu kellavärk. Nüüd õhtul käisin sõitmas, pill läks käima poolest pöördest. Mingi tunnike hiljem, hakates autot käima panema, tegi ainult pool pööret ja oligi kõik pm. Selge. Aku tühi (millegipärast?). Laadija külge ja laadis. Peale mingit aega, keerasin võtit, käis ringi, aga käima ei läinud ja tõmbas aku suht kotti suht ruttu taaskord. Kus on fenomen? Mis sai juhtuda tunni ajaga?

Ette tänades,
Ats
Tulen tagasi oma mure juurde. Tundub, et starteris on vesi sees ja eile tegi peale mingit +kraade mõned miinused ja starter oli lihtsalt "jääs". Hetkel sulab garaažis. Juba käivitus ka, aga jätsin siiski sinna. Vaatan, mis homme teeb.

Ats
Vasta