Bmw G31 tagumine õhkvedrustus.
Bmw G31 tagumine õhkvedrustus.
Tere.
Kas kellelgi on olnud probleeme antud mudeli tagumise õhkvedrustusega? Umbes kuu poolteist tagasi üks hommik vaatasin, et tagumine osa kuidagi madal. Hakkasin tihedamini jälgima ja tõesti sõltuvalt päevast hakkab üleöö kükitama - 12tunniga ca 15-20mm ja mõlemalt poolt võrdselt. Mõni päev vähem ja mõni päev suudab olla täitsa langemata. Visuaalsel vaatlusel ja niipalju kui seebiveega sai pritsitud lekkeid ei tuvastanud. Peale auto käivitamist tõstab ennast ilusti max 10sekundiga ülesse ja mingeid vigu pole kordagi näidanud. Olen uurinud ja selle tulemusel sai vahetatud kompressori sisene väljalaske solenoid - midagi ei muutunud. Kas see kompressori küljes olev klapiplokk 3 voolikuga võib olla põhjuseks? Kas sellel on võimalik üldse lekkida? Tänan ette
Kas kellelgi on olnud probleeme antud mudeli tagumise õhkvedrustusega? Umbes kuu poolteist tagasi üks hommik vaatasin, et tagumine osa kuidagi madal. Hakkasin tihedamini jälgima ja tõesti sõltuvalt päevast hakkab üleöö kükitama - 12tunniga ca 15-20mm ja mõlemalt poolt võrdselt. Mõni päev vähem ja mõni päev suudab olla täitsa langemata. Visuaalsel vaatlusel ja niipalju kui seebiveega sai pritsitud lekkeid ei tuvastanud. Peale auto käivitamist tõstab ennast ilusti max 10sekundiga ülesse ja mingeid vigu pole kordagi näidanud. Olen uurinud ja selle tulemusel sai vahetatud kompressori sisene väljalaske solenoid - midagi ei muutunud. Kas see kompressori küljes olev klapiplokk 3 voolikuga võib olla põhjuseks? Kas sellel on võimalik üldse lekkida? Tänan ette
-
- Huviline
- Postitusi: 1681
- Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
- Peamine sõiduk: G31 530d XDrive
- Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine
Re: Bmw G31 tagumine õhkvedrustus.
Seebiveega ei tuvasta seal midagi, kuna kupatusel on lõõtsad peal ja õhkvedrud nende all peidus. Ma enda masinale tellisin Leedust "uued".
Vanad, mis vajusid ca 1 cm ööpäeva jooksul (vasak veidi rohkem, parem vähem), on alles, võin 150 € 2tk maha müüa.
Vanad, mis vajusid ca 1 cm ööpäeva jooksul (vasak veidi rohkem, parem vähem), on alles, võin 150 € 2tk maha müüa.
Viimati muutis LEDBeam, 24.09.2025 22:39 43, muudetud 1 kord kokku.
Kui asjapulkadel puuduvad ajud, siis on asi finito.
- Oliver.L
- Klubiliige
- Postitusi: 3229
- Liitunud: 31.10.2014 19:44 58
- Peamine sõiduk: BMW F31 320d '14
- Asukoht: Tallinn
Re: Bmw G31 tagumine õhkvedrustus.
Ehk aitab graanulite vahetus?
Re: Bmw G31 tagumine õhkvedrustus.
Kas tõesti need lõõtsaga variandid on sama õrnad nagu tavalised padjad? Sinu lahendus oli tutikad padjad? Keeruline nende vahetus on ja mitme euroga arvestama peab? Kas kahe padja korraga lekkimine vähe ebatõenäoline pole? Klapiploki küsimuse kohta ei oska arvamust avaldada?LEDBeam kirjutas: 24.09.2025 14:08 20 Seebiveega ei tuvasta seal midagi, kuna kupatusel on lõõtsad peal ja õhkvedrud nende all peidus. Ma enda masinale tellisin Leedust "uued", vanad, mis vajusid ca 1 cm ööpäeva jooksul (vasak veidi rohkem, parem vähem), on alles, võin 150 € 2tk maha müüa.
Re: Bmw G31 tagumine õhkvedrustus.
Asi tundus kuiv seest - ei tea.
-
- Huviline
- Postitusi: 1681
- Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
- Peamine sõiduk: G31 530d XDrive
- Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine
Re: Bmw G31 tagumine õhkvedrustus.
1. Ei oska võrreldareios kirjutas: 24.09.2025 14:53 38 1. Kas tõesti need lõõtsaga variandid on sama õrnad nagu tavalised padjad? 2. Sinu lahendus oli tutikad padjad? 3. Keeruline nende vahetus on ja mitme euroga arvestama peab? 4. Kas kahe padja korraga lekkimine vähe ebatõenäoline pole? 5. Klapiploki küsimuse kohta ei oska arvamust avaldada?
2. Kirjutasin, et Leedust hankisin "uued", st reaalselt kasutatud, 2019 a masina omad, väidetavalt vähesõitnud
3. Pakiruum tuleb tühjaks teha, muidu ei saa ülemisi polte lahti. Alt õõtshoovad on ülimalt vedelad plekikäkid ja tagasipanek nõuab TIS-i järgi erivahendit. Kuidagi sain ilma. Pärast sillaregull. Eurosid ei oska mainida, ise kodus kanali peal nöökisin.
4. Võis olla nii, et vasak veidi lekkis ja parem on korras, st vasaku vajumine kajastus veidi ka paremal. Ei süvenenud, panin mõlemad korraga teised.
5. Ei oska, aga leke väheusutav. Enda omal ka veidi kahtlustasin, kuid amortide vahetus lahendas teema ja võttis muud kahtlused maha. Samas, mis sul seal reaalselt nöögib- ega enne ei tea, kui mõned jupid vahetatud. Tehase juhend soovitab sellise kaebuse puhul vahetada korraga tagumised amordid (need on siis koos õhkpatjadega), kompressoriagregaadi koos klappidega ja selle lülitusrelee.
BTW, mul enne seda nöökis ka sul jutuks olnud kompressori klapp (lasi autol pepu maha). Selle sain korda, kui võtsin ta juppideks ja rookisin rooste välja.
Viimati muutis LEDBeam, 24.09.2025 22:52 51, muudetud 1 kord kokku.
Kui asjapulkadel puuduvad ajud, siis on asi finito.
Re: Bmw G31 tagumine õhkvedrustus.
Tänud vastuse eest. Sain valesti aru amortide ostu kohta - muutsid ise ka lauseehituse arusaadavamaks. Lähenesid siis hoopis vastupidi, et vahetasid alustuseks kõige kallimad komponendid ehk amordid välja? Või kuidas kindluse said, et tegu just lekkivate amortidega? Sa vahetasidki ainult amordid siis, muud ei näppinud? Mäletad umbkaudselt ajakulu amortide vahetuseks?LEDBeam kirjutas: 24.09.2025 21:20 091. Ei oska võrreldareios kirjutas: 24.09.2025 14:53 38 1. Kas tõesti need lõõtsaga variandid on sama õrnad nagu tavalised padjad? 2. Sinu lahendus oli tutikad padjad? 3. Keeruline nende vahetus on ja mitme euroga arvestama peab? 4. Kas kahe padja korraga lekkimine vähe ebatõenäoline pole? 5. Klapiploki küsimuse kohta ei oska arvamust avaldada?
2. Kirjutasin, et Leedust hankisin "uued", st reaalselt kasutatud, 2019 a masina omad, väidetavalt vähesõitnud
3. Pakiruum tuleb tühjaks teha, muidu ei saa ülemisi polte lahti. Alt õõtshoovad on ülimalt vedelad plekikäkid ja tagasipanek nõuab TIS-i järgi erivahendit. Kuidagi sain ilma. Pärast sillaregull. Eurosid ei oska mainida, ise kodus kanali peal nöökisin.
4. Võis olla nii, et vasak veidi lekkis ja parem on korras, st vasaku vajumine kajastus veidi ka paremal. Ei süvenenud, panin mõlemad korraga teised.
5. Ei oska, aga leke väheusutav. Enda omal ka veidi kahtlustasin, kuid amortide vahetus lahendas teema ja võttis muud kahtlused maha. Samas, mis sul seal reaalselt nöögib- ega enne ei tea, kui mõned jupid vahetatud. Tehase juhend näeb sellise kaebuse puhul vahetada korraga tagumised amordid (need on siis koos õhkpatjadega), kompressoriagregaadi koos klappidega ja selle lülitusrelee.
BTW, mul enne seda nöökis ka sul jutuks olnud kompressori klapp (lasi autol pepu maha). Selle sain korda, kui võtsin ta juppideks ja rookisin rooste välja.
-
- Huviline
- Postitusi: 1681
- Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
- Peamine sõiduk: G31 530d XDrive
- Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine
Re: Bmw G31 tagumine õhkvedrustus.
Kompressor käis varem tema küljes oleva klapi tõttu maas. Kust ma aru sain- no midagi pidi ju seal lekkima ja kuskilt tuli alustada. Amordid sain leedukalt soodsalt ja kogemata sattusin peale. Tellisin ära ja vahetasin ära. Aega kulus- no ütleme korralik päev läks ära. Kui sul on TIS-ile ligipääs, siis vahetuse juhend: https://www.newtis.info/tisv2/a/en/g31- ... 1VncCCjlVC
Kui ei ole, võin 30 € eest teha ligipääsu. Kirjutage PS-i, kui midagi tahate.
Kui ei ole, võin 30 € eest teha ligipääsu. Kirjutage PS-i, kui midagi tahate.
Kui asjapulkadel puuduvad ajud, siis on asi finito.
Re: Bmw G31 tagumine õhkvedrustus.
Olen ma õigesti aru saanud, et on kahte sorti tagumisi amorte, ühed adaptiivsed ja teised mitte? Isegi mitte adaptiivsetel on erinevad tootekoodid? Leedust jms vaadanud siis tootekoodid erinevad aga visuaal sama - ei tasu ennast tootekoodist heidutada lasta, kui peaks minema amortide vahetuseks? Kohati isegi inimesed kiidavad, et Arnotti järelturu amort on töökindlam kui originaal või pigem eelistada originaali?LEDBeam kirjutas: 24.09.2025 22:55 57 Kompressor käis varem tema küljes oleva klapi tõttu maas. Kust ma aru sain- no midagi pidi ju seal lekkima ja kuskilt tuli alustada. Amordid sain leedukalt soodsalt ja kogemata sattusin peale. Tellisin ära ja vahetasin ära. Aega kulus- no ütleme korralik päev läks ära. Kui sul on TIS-ile ligipääs, siis vahetuse juhend: https://www.newtis.info/tisv2/a/en/g31- ... 1VncCCjlVC
Kui ei ole, võin 30 € eest teha ligipääsu. Kirjutage PS-i, kui midagi tahate.
-
- Huviline
- Postitusi: 1681
- Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
- Peamine sõiduk: G31 530d XDrive
- Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine
Re: Bmw G31 tagumine õhkvedrustus.
https://www.realoem.com/bmw/enUS/select
Sealt nuputa omale õiged koodid. Mida keegi kiidab- ma ei oska kommenteerida.
Sealt nuputa omale õiged koodid. Mida keegi kiidab- ma ei oska kommenteerida.
Kui asjapulkadel puuduvad ajud, siis on asi finito.
Re: Bmw G31 tagumine õhkvedrustus.
Klapiplokk vahetatud. Ei tasu loota odavate/lihtsamate lahenduste peale, raiskad üsna palju ressurssi.Ilmselt asi ikka padjas/patjades. Leidsin samamoodi 2020a "vähekasutatud uued padjad" tootekood küll erinev praegustest kuid näiteks arnott annab oma B-osale mõlemad vasted, samuti realoem näitab samu specce aga tundub, et kood muutus lihtsalt 2020 aastast. Tänud LEDBeam kaasa elamast - padjad vahetatud saan annan teada. Jutu jätkuks - kui üks padi lekib kuidas teine järgi tuleb? Padjad ju erinevate kanalitega ja eraldatud elektriliselt juhitavate solenoididega?LEDBeam kirjutas: 26.09.2025 01:02 07 https://www.realoem.com/bmw/enUS/select
Sealt nuputa omale õiged koodid. Mida keegi kiidab- ma ei oska kommenteerida.
-
- Huviline
- Postitusi: 1116
- Liitunud: 18.07.2005 17:36 43
- Peamine sõiduk: BMW g31 520d M-Sport
- Asukoht: Vantaa
Re: Bmw G31 tagumine õhkvedrustus.
Vaadates hindasid siis arnott maksab aerost 560e tk. Saksast neti poest orig 520e tükk
um oli midagi 7 sajaga.
BMW g31 520d M Sport
Re: Bmw G31 tagumine õhkvedrustus.
Sul amordid vahetatud?oja86 kirjutas: 27.09.2025 09:41 13 Vaadates hindasid siis arnott maksab aerost 560e tk. Saksast neti poest orig 520e tükkum oli midagi 7 sajaga.

- PeeterA
- Huviline
- Postitusi: 4563
- Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
- Telefon: 51949859
- Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
- Kontakt:
Re: Bmw G31 tagumine õhkvedrustus.
BMW oleks võinud jääda eelmistel 5. seeria põlvkondadel järeleproovitud lahenduse peale, kus touringul tagasillas amort ja padi eraldi.
tel. 51 949 859
Re: Bmw G31 tagumine õhkvedrustus.
Tundub nii, eriti veel kui uus asi ei ole töökindlam kui vana. Vahetus 5x aeganõudvam ja mitmeid kordi kallim.PeeterA kirjutas: 27.09.2025 11:34 21 BMW oleks võinud jääda eelmistel 5. seeria põlvkondadel järeleproovitud lahenduse peale, kus touringul tagasillas amort ja padi eraldi.
-
- Huviline
- Postitusi: 1681
- Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
- Peamine sõiduk: G31 530d XDrive
- Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine
Re: Bmw G31 tagumine õhkvedrustus.
Vaidlen vastu, G31 lahendus võtab ruumi vähem, asjad on loogiliselt koos (padja sees olev tühi ruum on väga taiplikult amordiga täidetud), õhkpadi on väljast täiendava lõõtsaga väga hästi kaitstud, vahetusse lähevad korraga mõlemad kuluosad ja amordi vahetuseks tuleb ka teistel Touringutel pepu seest laiali võtta. Ise teema on hind ja see, et neid kooste pole tehase poolt ettenähtud jupitada. Samas kasutatud asjade turul neid juba liigub ja rahalises mõttes väga suurt katastroofi ka pole arvestades, et sellise bemmi ülevalpidamine üldse pole odav lõbu, kui lagunema hakkab.PeeterA kirjutas: 27.09.2025 11:34 21 BMW oleks võinud jääda eelmistel 5. seeria põlvkondadel järeleproovitud lahenduse peale, kus touringul tagasillas amort ja padi eraldi.
Keegi ei keela jätta meie ärikad kõrvale ja otse hiinlaste poole vaadata

Näiteks
https://www.aliexpress.com/w/wholesale- ... l.search.0
https://www.aliexpress.com/w/wholesale- ... t.search.0
Kui asjapulkadel puuduvad ajud, siis on asi finito.
-
- Huviline
- Postitusi: 1681
- Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
- Peamine sõiduk: G31 530d XDrive
- Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine
Re: Bmw G31 tagumine õhkvedrustus.
Ei muutunud kood 2020 (mingeid muudatusi näitab 11/01/2019, kuid valesi asju tungivalt ei soovita tellida kui ei tea täpselt, milles muudatus seisneb). Anna oma masina VIN (see oli jama vältimiseks nüüd käsk) ja ma vaatan tehase kataloogist Teile õiged. Igaks juhuks ka viited, mida juba tellisite või plaanite.reios kirjutas: 26.09.2025 20:34 56 Leidsin samamoodi 2020a "vähekasutatud uued padjad" tootekood küll erinev praegustest kuid näiteks arnott annab oma B-osale mõlemad vasted, samuti realoem näitab samu specce aga tundub, et kood muutus lihtsalt 2020 aastast.
Mis puutub jutustamist, kuidas 4 elastse toe peal püsiv koormus peaks paika jääma, kui 1 ära vajub ja sellest elementaarmehaanikast aru ei saa, siis ma ei saa aidata. Kui tahad teha lihtsat katset, lase masina 1 rehv tühjaks, sileda põranda peal mõõda tiiva servast kõrgusi enne ja pärast ning pane numbrid kirja. Rohkem seda juttu ei viitsi jätkata.kui üks padi lekib kuidas teine järgi tuleb? Padjad ju erinevate kanalitega ja eraldatud elektriliselt juhitavate solenoididega?
Kui asjapulkadel puuduvad ajud, siis on asi finito.
- PeeterA
- Huviline
- Postitusi: 4563
- Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
- Telefon: 51949859
- Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
- Kontakt:
Re: Bmw G31 tagumine õhkvedrustus.
Millega see juurdevõidetud ruum seal siis täideti? Mingi täiendava "kaikaga"?LEDBeam kirjutas: 27.09.2025 13:18 19 Vaidlen vastu, G31 lahendus võtab ruumi vähem, asjad on loogiliselt koos (padja sees olev tühi ruum on väga taiplikult amordiga täidetud), õhkpadi on väljast täiendava lõõtsaga väga hästi kaitstud, vahetusse lähevad korraga mõlemad kuluosad ja amordi vahetuseks tuleb ka teistel Touringutel pepu seest laiali võtta. Ise teema on hind ja see, et neid kooste pole tehase poolt ettenähtud jupitada. Samas kasutatud asjade turul neid juba liigub ja rahalises mõttes väga suurt katastroofi ka pole arvestades, et sellise bemmi ülevalpidamine üldse pole odav lõbu, kui lagunema hakkab.


tel. 51 949 859
-
- Huviline
- Postitusi: 1681
- Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
- Peamine sõiduk: G31 530d XDrive
- Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine
Re: Bmw G31 tagumine õhkvedrustus.
Siis võiks kasutatud auto ostmist ka vältida. Mine tea....Kasutatud juraga said vitsad kätte.
Kuid ma enda omale lasin need kohale veeretada ja siiani toimivad (loodan, et viited tööle jäävad):
https://rrr.lt/autodalis/crt261-part/a
https://rrr.lt/autodalis/crt259-part/a
Amordil T31619 peaks sisaldama valmistusdaatumit.
Kus tal originaalkoodid on ja miks tehas nii markeerib, on mulle arusaamatu.
Kui asjapulkadel puuduvad ajud, siis on asi finito.
- PeeterA
- Huviline
- Postitusi: 4563
- Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
- Telefon: 51949859
- Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
- Kontakt:
Re: Bmw G31 tagumine õhkvedrustus.
My bad...sain valesti aru et need,mis panid lekkisid...
Tollele F02-le läks kah kasutatud õhkamort, kuna Arnott oli vaja Aerumotorsisse garantiisse saata ja eelarve oli lõhki
Tollele F02-le läks kah kasutatud õhkamort, kuna Arnott oli vaja Aerumotorsisse garantiisse saata ja eelarve oli lõhki

tel. 51 949 859
-
- Huviline
- Postitusi: 1681
- Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
- Peamine sõiduk: G31 530d XDrive
- Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine
Re: Bmw G31 tagumine õhkvedrustus.
Kui Arnott= hiinakas, siis eespool panin Ali viiteid ja miks peab seda Aerumootori kaudu tellima ja poolakaid toitma, on mulle veidi arusaamatu. Ju see ravi vajab tugevamaid tablette.
Õhkpatja saab eraldi vahetada, kui on press ja rakised. Ja patju müüakse Hiinas eraldi.
Neid autosid läheb lammarisse oluliselt muudel põhjustel kui amordid ja ma ei näe põhjust, miks kasutatut mitte võtta. Seda enam, kui ta õhkpadi on väga hästi välismõju eest lõõtsaga kaitstud.
BTW, coil over lahendus on autotootmise klassika ja selle üle jaurata, on pehmelt öeldes kohatu.
Kui amorte/ õhvedrusid vahetada, siis ei pea pakiruumi kohe koostama, sellega võib nädal kannatada.
Õhkpatja saab eraldi vahetada, kui on press ja rakised. Ja patju müüakse Hiinas eraldi.
Neid autosid läheb lammarisse oluliselt muudel põhjustel kui amordid ja ma ei näe põhjust, miks kasutatut mitte võtta. Seda enam, kui ta õhkpadi on väga hästi välismõju eest lõõtsaga kaitstud.
BTW, coil over lahendus on autotootmise klassika ja selle üle jaurata, on pehmelt öeldes kohatu.
Kui amorte/ õhvedrusid vahetada, siis ei pea pakiruumi kohe koostama, sellega võib nädal kannatada.
Kui asjapulkadel puuduvad ajud, siis on asi finito.