Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
arvutihiir kirjutas:jestas-seepärast need tallinnlased Pärnus UM .is käivadki-siin saab suht ruttu ette.
Minu arvates on olukord neil masendav. Mai algul tahtsin piduriklotsid ja asjad ära vahetada, leiti mulle tund mai lõppu. Kui ütlesin, et tahaks õli kah ära vahetada, siis pakuti aeg juuni kekel
proovi sellist nõksu:vala külma vett pumbale ja siis proovi,kui käima läheb tuleb kindlasti pump vahetada.tuttaval oli kunagi 524 mis soojast peast kah ei käivitunud.see nõks aitas alati.aga veast teistmoodi lahti saandki kui tuli pump vahetada.plunserid läbi ja ta ei jõua piisavalt kütet pihstitesse suruda.odav see lõbu muidugi pole.
powered by bmw e39 530d touring ja e34 525tds touring.
minu bmwde ajalugu e12>e21>e28>e30>e34>e39.
imelihtne selgeks teha kas pump on kulunud v mitte. Soojast peast ühena suvaline pihusti lihtsalt ühe silindri asemele ja silmaga näed kas lööb pump läbi v mitte. Ajakulu ehk 2 minutit. iseasi kust saada lisapihusti mille surve oleks tegelikust töösurvest veidi suurem.
Ma tegelikult küsiks, et mis teed kui käima ei lähe? ootad hommikuni? Kulunud pumba puhul on näiteks ka tõmmates mootori suurematel pööretel käivitumine kindlustatud. Muudel põhjustel seevastu ei pruugi ka tõmmates minna.
Andres
BMW 525 tds TOURING, pikkadeks reisideks sobivaim auto
vanaisa kirjutas:imelihtne selgeks teha kas pump on kulunud v mitte. Soojast peast ühena suvaline pihusti lihtsalt ühe silindri asemele ja silmaga näed kas lööb pump läbi v mitte. Ajakulu ehk 2 minutit. iseasi kust saada lisapihusti mille surve oleks tegelikust töösurvest veidi suurem.
Ma tegelikult küsiks, et mis teed kui käima ei lähe? ootad hommikuni? Kulunud pumba puhul on näiteks ka tõmmates mootori suurematel pööretel käivitumine kindlustatud. Muudel põhjustel seevastu ei pruugi ka tõmmates minna.
Andres
Võiks kontrollida ka seda surve reguleerimis klappi, kui see pasaseks läheb siis ta aitab sellele kaasa et käivitamiseks pole piisavat survet.
mul sama auto ja sama asi oli.Panin klapi tagasivoolule vahele ja nüüd läheb kõik aeg käima nii et vähe pole.Pole mingeid probleeme htkel.aga muidugi see tähendab seda,et pump on kulunud ja aeg remontima hakata.edu..kallis lõbu
aga paagi juurde panin sellise klapi mis kytusel tagasi ei lase paaki voolata pealevoolust.Sinna sai kõige paremini ligi minu arust.aga soovitatakse panna see enne filtrit,kuhugi pealevoolu toru vahele.
aga kui see aitama peaks sind siis ikkagi arvesta sellega et pump hakkab otsa saama ja vajaks remonti
klapp ise maksis mingi 130kr umbes.peaks olema igas autovaruosade poes olemas.Yhte pidi käib õhk läbi teisi pidi mitte.Kui ostad siis vaata et ikka õige asi saaks:)
soojalt käivitumise veaks julgen pakkuda et 90% on kulunud jaotuspea ehk plunser koos nn hülsiga aga on ka võimalik et tagasivooluklapp või süütenurk natuke hiline, muid põhjuseid leidub imeharva.
kontrollida saab ka nii et kui soojal mootoril ühendada lahti temperatuuri andur siis peaks olema käivitus oluliselt parem kuna juhtplokk läheb külma reziimi.
Pihelgas kirjutas:detail nr 20 kuulub 525d 120 kw, ja 530d varustusse ehk commonrail toite juurde
530d 2002/11 et kui külmast peast läheb käima ja soojast ei lähe, kas siis ka pumba viga? Homme lähevad pihustid diagnostikasse, UM pakkus et pihustites võib viga olla.
kas siis pihustid mõjuvad soekäivitusele?
ei us eriti,kylmast peast poole pöördega käima ja soojast peast ketra ikka nats enne kui vedu võtab.Pigem pumba pea.
Imre323 kirjutas:kas siis pihustid mõjuvad soekäivitusele?
ei us eriti,kylmast peast poole pöördega käima ja soojast peast ketra ikka nats enne kui vedu võtab.Pigem pumba pea.
sain aru et selle E39, 2002 seal on PUMPPIHUSTID, mingi uuem jura juba.
ja kui seal pihustil midagi viga siis seal pole pihustil mingeid peasi ka mida vahetada vaid terver pihusti vaja uus panna. mingi elektrooniline pihusti või krt teab kuidas seda veel nimetatakse.