diislipump ja pihustid.
diislipump ja pihustid.
kui 525 tds 93.a. ei käivitu kas võib viga olla pihustites või pumbas? armatuuris vilgub vahel pihustite tuli!!!!
Re: diislipump ja pihustid.
Pihusti tuli ehk MIL(Malfunction Indicator Lamp, "check engine" Lamp)Viljar25 kirjutas:kui 525 tds 93.a. ei käivitu kas võib viga olla pihustites või pumbas? armatuuris vilgub vahel pihustite tuli!!!!
Näitab, et on mingi rike mootori juhtimises
Kui Sa diagnostis käisid, kas veakoode mootori ajus ei olnud?
-
- Huviline
- Postitusi: 19
- Liitunud: 15.06.2006 00:14 53
- Asukoht: Pärnu
diislipump ja pihustid.
oskab siis keegi nõu anda miks 525 tds 93.a. (diisel) soojast peast käima ei lähe
- Tarmo_N
- Huviline
- Postitusi: 1257
- Liitunud: 28.05.2006 15:55 53
- Telefon: 51975325
- Asukoht: heinola-viljandi.
proovi sellist nõksu:vala külma vett pumbale ja siis proovi,kui käima läheb tuleb kindlasti pump vahetada.tuttaval oli kunagi 524 mis soojast peast kah ei käivitunud.see nõks aitas alati.aga veast teistmoodi lahti saandki kui tuli pump vahetada.plunserid läbi ja ta ei jõua piisavalt kütet pihstitesse suruda.odav see lõbu muidugi pole.
powered by bmw e39 530d touring ja e34 525tds touring.
minu bmwde ajalugu e12>e21>e28>e30>e34>e39.
minu bmwde ajalugu e12>e21>e28>e30>e34>e39.
diislipump ja pihustid.
tean pakuti uut pumpa kui vana neile annan siis 15000.- hind sellel
imelihtne selgeks teha kas pump on kulunud v mitte. Soojast peast ühena suvaline pihusti lihtsalt ühe silindri asemele ja silmaga näed kas lööb pump läbi v mitte. Ajakulu ehk 2 minutit. iseasi kust saada lisapihusti mille surve oleks tegelikust töösurvest veidi suurem.
Ma tegelikult küsiks, et mis teed kui käima ei lähe? ootad hommikuni? Kulunud pumba puhul on näiteks ka tõmmates mootori suurematel pööretel käivitumine kindlustatud. Muudel põhjustel seevastu ei pruugi ka tõmmates minna.
Andres
Ma tegelikult küsiks, et mis teed kui käima ei lähe? ootad hommikuni? Kulunud pumba puhul on näiteks ka tõmmates mootori suurematel pööretel käivitumine kindlustatud. Muudel põhjustel seevastu ei pruugi ka tõmmates minna.
Andres
BMW 525 tds TOURING, pikkadeks reisideks sobivaim auto
- davecarbon
- Huviline
- Postitusi: 54
- Liitunud: 11.12.2005 19:37 58
- Asukoht: Harjumaa
Võiks kontrollida ka seda surve reguleerimis klappi, kui see pasaseks läheb siis ta aitab sellele kaasa et käivitamiseks pole piisavat survet.vanaisa kirjutas:imelihtne selgeks teha kas pump on kulunud v mitte. Soojast peast ühena suvaline pihusti lihtsalt ühe silindri asemele ja silmaga näed kas lööb pump läbi v mitte. Ajakulu ehk 2 minutit. iseasi kust saada lisapihusti mille surve oleks tegelikust töösurvest veidi suurem.
Ma tegelikult küsiks, et mis teed kui käima ei lähe? ootad hommikuni? Kulunud pumba puhul on näiteks ka tõmmates mootori suurematel pööretel käivitumine kindlustatud. Muudel põhjustel seevastu ei pruugi ka tõmmates minna.
Andres
Ma pole küll remondimees, aga ilmselt on vist siit pildilt nr 20 element:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=15
PRESSURE REGULATING VALVE
sõltub ilmselt ka autost.
Diagnostika abiks,
Diagnostikat saad teha Patriku (5028520) juures ka.
aga paagi juurde panin sellise klapi mis kytusel tagasi ei lase paaki voolata pealevoolust.Sinna sai kõige paremini ligi minu arust.aga soovitatakse panna see enne filtrit,kuhugi pealevoolu toru vahele.
aga kui see aitama peaks sind siis ikkagi arvesta sellega et pump hakkab otsa saama ja vajaks remonti
aga kui see aitama peaks sind siis ikkagi arvesta sellega et pump hakkab otsa saama ja vajaks remonti
soojalt käivitumise veaks julgen pakkuda et 90% on kulunud jaotuspea ehk plunser koos nn hülsiga aga on ka võimalik et tagasivooluklapp või süütenurk natuke hiline, muid põhjuseid leidub imeharva.
kontrollida saab ka nii et kui soojal mootoril ühendada lahti temperatuuri andur siis peaks olema käivitus oluliselt parem kuna juhtplokk läheb külma reziimi.
kontrollida saab ka nii et kui soojal mootoril ühendada lahti temperatuuri andur siis peaks olema käivitus oluliselt parem kuna juhtplokk läheb külma reziimi.
5140286
- davecarbon
- Huviline
- Postitusi: 54
- Liitunud: 11.12.2005 19:37 58
- Asukoht: Harjumaa
- davecarbon
- Huviline
- Postitusi: 54
- Liitunud: 11.12.2005 19:37 58
- Asukoht: Harjumaa
sain aru et selle E39, 2002 seal on PUMPPIHUSTID, mingi uuem jura juba.Imre323 kirjutas:kas siis pihustid mõjuvad soekäivitusele?
ei us eriti,kylmast peast poole pöördega käima ja soojast peast ketra ikka nats enne kui vedu võtab.Pigem pumba pea.
ja kui seal pihustil midagi viga siis seal pole pihustil mingeid peasi ka mida vahetada vaid terver pihusti vaja uus panna. mingi elektrooniline pihusti või krt teab kuidas seda veel nimetatakse.