Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
selline asi, et õhtul sõidust tulen, jätan auto seisma ja hommikul aku täitsa tühi. Ei mingit voolu sees. Midagi järel nagu ei ole, mis tarbiks voolu. Mõni kord kestab aku kolm päeva. Kuigi peal on täiesti uus aku.
Bensiiniga võite pintsleid pesta, jõudu tehakse diisliga!
oma 525i sama viga küljes. üks asi mis minu autol kutu oli generaatoris, tablett laadis viletsalt. kas viga selles ei oska öelda minu autol kadus vool kui oli seisnud garaasis nädala, kuigi samuti on uus aku, kas oli siis viga genekas või kuskil mujal ei oska nüüd öelda auto seisab jälle kuid nüüd on aku autolt maha võetud. tunne on küll selline et mingi vigur on taga ja tarbib pinget kui auto seisab küsimus siis tarkade klubile.
Kui autol signa peal siis võib viga signas olla. Enda 525 tds on nii et kui auto signa all siis võib auto nädalaid seista ja aku ikka täis. Kui auto näiteks õhtul garaazi ajan ja uksed lahti on(signat pole peal)siis hommikuks aku jumala tühi.
erx888 kirjutas:Kui autol signa peal siis võib viga signas olla. Enda 525 tds on nii et kui auto signa all siis võib auto nädalaid seista ja aku ikka täis. Kui auto näiteks õhtul garaazi ajan ja uksed lahti on(signat pole peal)siis hommikuks aku jumala tühi.
asi võib ka akus olla,olen ka korra praak aku saanud.kõigelihtsam siis et kui signat ei ole võta õhtul peale sõitu aku klemm maha ja kui siis hommikuks küpse on siis on asi akus.kui aku korras siis vaata jah pagasniku tuld.mul omal imes ka akut üks vahe ,siis tegin nii:võtmed eest ära uksed kinni ja võtsin suvalise esitule pirni,võtsin aku pealt juhtme maha ja ühendasin sinna vahele,(pirn läks põlema),ja siis hakkasin eest kapotialt ühekaupa kaitsmeid välja kookima nii kaua kui pirn ära kustus.ja siis selguski et voolu tarbis auto sise valgustus.panin kaitsme tasku pole siiamaani veel vaadanud mis seal viga on aga akut enam ei kuluta.
kuus silindrid ja 3 liitrit aga ikka jääb midagi puudu....
Tavaliselt kui auto garaazis seisab siis ongi aku juhe maas .Küsimus kas 525 tds -92a võiks panna ka mingi mass lüliti, et kas see äkki aju peale ei hakka või muu elektri süsteemile Laupäeval proovin kas pagassis tuli siiis ikka põleb Ise vast sisse ei hakka ronima võtan pirni ära ja eks siis hommikul siis näha kas auto läheb käima
Endal oli viga akus, mis ei suutnud enam voolu sees hoida. Tänu sellele, et aku asus suhteliselt lähedal väljalaskekollektorile, olid osad potid vedelikust tühjaks keenud ning ilmselt sai niimoodi kuivalt päris palju sõidetud. Aku läks isegi nii tühjaks, et kesklukku ei jõudnud lahti teha, kuigi õhtul tõmbas ilusti.
samuti võib viga olla genekas... genekast küll tuleb see ettenähtud 14v pinget peale ja tänu sellele ei hakka laadimis tuli põlema aga dioodplokkis on 1-2 dioodi läbi ja genekas lihtsalt ei jõua akut laadida... laeb näiteks mingi 1A vooluga ja lyhikesed otsad, siis eei lae ta akule midagi juurde
erx888 kirjutas: Aga kas ainult pagassi tuli võib ühe ööga aku tühjaks tõmmata
Kogetud asi, tõmbab ööga akui tühjaks nii et silm ka ei pilgu, nii uskumatu kui see ka on...
imelik selle pagassi tulega, mul mõned korrad juhtunud et raadio ja tuled põlema jäänud ja hommikul auto matsust töötab, seda siis talvel isegi ja mingi väike pagassi valgus teeb nii palju paha?:)
erx888 kirjutas: Aga kas ainult pagassi tuli võib ühe ööga aku tühjaks tõmmata
Kogetud asi, tõmbab ööga akui tühjaks nii et silm ka ei pilgu, nii uskumatu kui see ka on...
imelik selle pagassi tulega, mul mõned korrad juhtunud et raadio ja tuled põlema jäänud ja hommikul auto matsust töötab, seda siis talvel isegi ja mingi väike pagassi valgus teeb nii palju paha?:)
Kogesin seda sama jama Laupäev , garaasis jäi pagassi luuk irvakile ja hommikul piuksugi ei teinud isegi näidiku tuled ei läind põlema ?
Poole aasta jooksul pole sellist jama olnud , seega aku korras !
Nutan ja kallan ,naeran ja tallan Fack The Fuel Economy