See teie diganostik ilmselt nägi, palju näitab õlitemperatuuri andur. Et õli kuumaks saada, on pidur peal stallimine ainult üks variant. Seal sellist andurit küll ei ole, mis näitab, kuidas enne sõideti
Ideaalselt korras kasti puhul võibolla küll aga mul eelmine kast hakkas
ülevaatusel konkreetselt suitsu välja ajama kui P peal kõrgeid pöördeid hoiti. Ja seda mitu korda kuna ei saanud CO näitu alla. Siis ma palusin neil N peal panna ja ei suitsenud enam
ma ju eespool kirjutasin, et kasti koormusel ei ole vahet, kas on N või P peal. Sisemised osad on täpselt samas asendis välja arvatud Parki pidur, mis koosneb hammastega rattast ja P asendis sinna vahele lükatavast lukustushoovast, mis väldib veerema hakkamise
käigukangi asendiga puudub seos. paarutades lõi sul õli tuulutuse vahelt välja, see sattus summuti peale ja hakkas tossama. lõi oma sortsu välja, kärssas ära ja valmis
käigukasti ja kangi ühendus on siiski mehhaaniline