P või N ?
-
- Huviline
- Postitusi: 1992
- Liitunud: 01.11.2005 19:53 22
- Peamine sõiduk: E61-2007-525D
- Telefon: 56623817
- Asukoht: Valga
P või N ?
Mis on käimakastile mootori koha peal töötamise ajal tervislikum- kas Parking või Neutral või ehk polegi vahet? Diagnostikas öeldi, et on piduriga paarutatud, aga õnneks pole veel fataalseid tagajärgi oodata. Siis tuli meelde, et ülevaatuspunktis üritati mu masinat lendu lasta, ise ma ei näinud, mis asendis kang oli. (Edaspidi lugege ülevaatajale sõnad peale! ) Aga tühikäigu pöörete juures...?
P ja N asenditel pole käigukasti sisemusele mingit vahet, kõik asjad on samas asendis välja arvatud see, et P peal blokeeritakse väljundvõlli pöörlemist mehaaniliselt (et auto ei veereks).
See on loll linnalegend, et ühe asendi peal lendab ja teise peal mitte
Ja mismoodi saab diagnostikast aru, et "piduriga on paarutatud" Tahaks ka teada!
See on loll linnalegend, et ühe asendi peal lendab ja teise peal mitte
Ja mismoodi saab diagnostikast aru, et "piduriga on paarutatud" Tahaks ka teada!
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
Ideaalselt korras kasti puhul võibolla küll aga mul eelmine kast hakkasAare kirjutas:See on loll linnalegend, et ühe asendi peal lendab ja teise peal mitte
ülevaatusel konkreetselt suitsu välja ajama kui P peal kõrgeid pöördeid hoiti.
Ja seda mitu korda kuna ei saanud CO näitu alla. Siis ma palusin neil N peal panna ja ei suitsenud enam.
Kuigi jah. p***s kast võib igas asendis suitseda aga võibolla on siin tegemist teatud kastidel tüüpveaga (nagu R kadumine) mis P asendis ühendab veel mingi siduri ja soodustab kasti lagunemist.
Viimati muutis Ragnar, 01.02.2007 21:17 31, muudetud 2 korda kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 1992
- Liitunud: 01.11.2005 19:53 22
- Peamine sõiduk: E61-2007-525D
- Telefon: 56623817
- Asukoht: Valga
Avaldan arvamust, et tegelikult said aru küll, millest räägin. Igaks juhuks kordan maakeeli- tuure anti nii, kuidas mina oma masinale pole tihanud elu sees anda ja ei kavatsegi. Tiibadest nii palju, et ka ilma saab lennata, kuigi "lendu laskmine" oli lihtsalt sõnakõlks. Minul on tõsi taga, kui sina tahad ironiseerida võ nalja visata, siis märgi oma teksti vastava emotikoniga, muidu võib sinust kentsakas mulje jääda.aarekas kirjutas:Ei te mismoodi saab lendu lasta? Mul autol hakkab pöörete piiraja ennem tööle, kui tiivad välja lastakse.
Et kuda siis on? Võib siis P peal paaru anda või ei. Üks väidab, et ei ole mingit vahet, samas teine ütleb, et kast kärssab . Ise olen siiani küll lasknud kohapeal pöördesse(pumba seadistusel,mitte retsimise eesmärgil) ja ei ole veel kärssama hakanud kuid tahaks siiski kuulda kindlat vastust, et vältida edaspidi kasti kokku laskmist omast lollusest.
525 TDS´a EXECUTIVE
See teie diganostik ilmselt nägi, palju näitab õlitemperatuuri andur. Et õli kuumaks saada, on pidur peal stallimine ainult üks variant. Seal sellist andurit küll ei ole, mis näitab, kuidas enne sõideti
käigukangi asendiga puudub seos. paarutades lõi sul õli tuulutuse vahelt välja, see sattus summuti peale ja hakkas tossama. lõi oma sortsu välja, kärssas ära ja valmis
käigukasti ja kangi ühendus on siiski mehhaaniline
ma ju eespool kirjutasin, et kasti koormusel ei ole vahet, kas on N või P peal. Sisemised osad on täpselt samas asendis välja arvatud Parki pidur, mis koosneb hammastega rattast ja P asendis sinna vahele lükatavast lukustushoovast, mis väldib veerema hakkamiseIdeaalselt korras kasti puhul võibolla küll aga mul eelmine kast hakkas
ülevaatusel konkreetselt suitsu välja ajama kui P peal kõrgeid pöördeid hoiti. Ja seda mitu korda kuna ei saanud CO näitu alla. Siis ma palusin neil N peal panna ja ei suitsenud enam
käigukangi asendiga puudub seos. paarutades lõi sul õli tuulutuse vahelt välja, see sattus summuti peale ja hakkas tossama. lõi oma sortsu välja, kärssas ära ja valmis
käigukasti ja kangi ühendus on siiski mehhaaniline
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
Küsin siia otsa kohe sellise küsimuse, et kuidas mõjub küllaltki järsu kallaku peal P asendiga parkimine. Olen täheldanud, et P läheb sel juhul sisse küll kergelt, aga hiljem tuleb rakendada vähest jõudu, et kang parkingust kätte saada. Ise olen sel juhul kasutanud käsipidurit, kuna kardan, et võin niiviisi kastile liiga teha.
525 TDS´a EXECUTIVE
Olen isiklikult ühe hainina kasti stendis tuksi keeranud (pööre kuni 3000 rpm)
ja valits "P" asendis nii et linnalegend see kohe kuidagi ei ole
Hakkas samamoodi hõõrdeketaste kärsakat tulema ja pärast käigud ei toiminud(libisesid)
Uuematel seda viga ei tohiks enam olla
Siiski panen valitsa "N" peale, kui tuleb autole pikemalt tuuri anda
Ja mis puutub diagnostikasse Aare, siis salvestab aju ikka vägagi palju erinevaid asju eriti kui see seotud veakoodidega
ja valits "P" asendis nii et linnalegend see kohe kuidagi ei ole
Hakkas samamoodi hõõrdeketaste kärsakat tulema ja pärast käigud ei toiminud(libisesid)
Uuematel seda viga ei tohiks enam olla
Siiski panen valitsa "N" peale, kui tuleb autole pikemalt tuuri anda
Ja mis puutub diagnostikasse Aare, siis salvestab aju ikka vägagi palju erinevaid asju eriti kui see seotud veakoodidega
Siis olekski loogiline, et omadega sassis juhtplokid vanadel kastidel
lülitavad veel mõne siduri. Mul oli selline asi ka veel eelmise kastiga, et N peal mõnikord hakkas tagurpidi liiguma õranlt.
lülitavad veel mõne siduri. Mul oli selline asi ka veel eelmise kastiga, et N peal mõnikord hakkas tagurpidi liiguma õranlt.
Viimati muutis Ragnar, 03.02.2007 12:34 38, muudetud 1 kord kokku.
- --overdose--
- Huviline
- Postitusi: 462
- Liitunud: 25.06.2006 15:44 48
- Asukoht: võru
- --overdose--
- Huviline
- Postitusi: 462
- Liitunud: 25.06.2006 15:44 48
- Asukoht: võru