Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
ma ei ütleks, et ma linnas vägapalju kiirust ületan... aga vahest saab ikka 5-6000rpm'i arendatud ka... üleüldise sodi ja tolmu välja löömiseks... majataga mul suht liivane keskkond ja tuulega keerutab seda ylese.... eks sinna sumpsi satub seda ka... aga yldiselt linnas liiklen 5 käik 1500-1700rpm'i kiiruseks 60-65
seal lihtsalt kogub vesi, nii et seal nüüd v2ike auk see ja vesi voolab v2lja. ja siis jah, peab kiiremini s6itma ka, k6rgemale p66drded, muidu s6itsin nagu vanaema isegi vanaema nii ei s6ida
Mul esimesel ülevaatusel öeldi- segu liigrikas ja CO- näit liigkõrge. Läksin Tartu DIA- sse, löödi pistik külge ja kõige muu kõrval öeldi, et lambda- andur on nö. küdse e. ei tööta. Ootasin palgapäevani, helistasin päeva ette ja korda ta tehtigi, makstuna minu poolt kinni 1500.- krooniga. Ah jaa, diagnostika eelmisel korral läks 300.- Tulemus- bensukulu kukkus tublisti ja sõit muutus dünaamilisemaks (nagu vajutad, möiratab ja tormab kui loom edasi), mida oligi vaja tõestada. Diagnostika ajal võttis meister maha ka vanad veateated, mida muidu kogu aeg ette pildus ja sain ka teada, miks täis rahvast sõidu puhul annab veateadet - midagi tagaamortide kohta - tuli välja, et roolivõimu õli oli vähe (kuna see toidab ka nivooamorte)- juurde läks tervelt 400ml!
Oleks küsimus lamda kohta. Vahetasin eile lamdat aga peale vahetust ei läinud midagi paremaks, kuigi diagnost ütles et viga lamdas. Lamda mul nelja otsaga ehk siis üks must, üks hall ja kaks valget juhet, et kas on mingit vahet ka kui need valged ühendan omavahel valesti? ( et aru saaksite siis uuel lamdal mis ostsin oli mingi universaalne pistik. Selle pidin eemaldama ja panema oma pistiku külge ja nüüd ei tea kas ikka õige valge juhe sai ühendatud õige valgega, kui see mingit rolli mängib?
J.R kirjutas:Oleks küsimus lamda kohta. Vahetasin eile lamdat aga peale vahetust ei läinud midagi paremaks, kuigi diagnost ütles et viga lamdas. Lamda mul nelja otsaga ehk siis üks must, üks hall ja kaks valget juhet, et kas on mingit vahet ka kui need valged ühendan omavahel valesti? ( et aru saaksite siis uuel lamdal mis ostsin oli mingi universaalne pistik. Selle pidin eemaldama ja panema oma pistiku külge ja nüüd ei tea kas ikka õige valge juhe sai ühendatud õige valgega, kui see mingit rolli mängib?
Need valged on vist kütte otsad- ei tohiks vist vahet olla? Aga võta akujuhe mõneks ajaks maha, siis peaksid korda saama.
endalgi plaan lambdat vahetama hakata. küsimus selline et kas need juhtmete ühendamise "värgid" on kindlad. kas kellelgi on juhtmed lahti tulnud? üks tuttav kes töötab soomes bmw esinduses soovitas juhtmd tinutada.
kindlasti tuleks juhtmed tinutada. kui sa need niisama kinni krutid ja teibi peale paned siis on need varsti oksudeerunud ja enam yhendust ei anna. ja nende jätkuhylssidega kipuvad juhtmed ära murduma.
endal tinutasin ja panin kaks kihti termokahanevat. see on kindel et enam sinna vesi või muu selline sisse ei mahu.
wihite 1 - heater
white 2 - heater
grey - ground
black - signal
inz.
e61 535d 200kw
See, et sõidan teatud kolme tähelise automargi teatud seeriaga, ei tee veel minust rullnokka.
maasu2 kirjutas:kindlasti tuleks juhtmed tinutada. kui sa need niisama kinni krutid ja teibi peale paned siis on need varsti oksudeerunud ja enam yhendust ei anna. ja nende jätkuhylssidega kipuvad juhtmed ära murduma.
endal tinutasin ja panin kaks kihti termokahanevat. see on kindel et enam sinna vesi või muu selline sisse ei mahu.
wihite 1 - heater
white 2 - heater
grey - ground
black - signal
inz.
Neid ei saa joota sest juhtmed on terasest ja pealegi murduvad joodetud juhtmed enne ära
Vale puha. NTK pakub 5 voldist titaan sensorit koos BMW pistikuga. Lihtsalt keera külge ja ühenda pistik, mingit juhtmete lõikumist ega kokku lappimist ei ole. Mina ostsin selle anduri vist 1200 krooni eest mis on pea 3 korda odavam kui esinduses.
Once you buy a BMW you will notice that over the years you will slowly become a certified mechanic, your trunk will be filled with coolant, rags and ATF fluid but your life will feel PERFECT