E30 327i müügis
Minule isiklikult sellised aretised väga ei meeldi, sisu tundub ka kohati räbal olevat. Kuna see oli ilmselt 320 enne, siis ilmselt on seal taga ka trummelpidurid (= okse).
Veerandmiili aeg näitab aga, et tegemist peaks olema suht nobeda asjaga, seega sõita võib päris lõbus olla. Iseasi kust see veerandmiili aeg võetud on, loodetavasti mitte käekellaga vms
Veerandmiili aeg näitab aga, et tegemist peaks olema suht nobeda asjaga, seega sõita võib päris lõbus olla. Iseasi kust see veerandmiili aeg võetud on, loodetavasti mitte käekellaga vms
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php ... hlight=327
Kui lugeda sellest teemast kasutaja Aare postitust siis ei tohiks see auto kuidagi 160kw olla.
Välimus ei oleks kõige tähtsam selle auto juures, kuigi nokitsemist oleks küllaga.
Kui lugeda sellest teemast kasutaja Aare postitust siis ei tohiks see auto kuidagi 160kw olla.
Välimus ei oleks kõige tähtsam selle auto juures, kuigi nokitsemist oleks küllaga.
Tean seda autot ja mingit probleemi selle mootoriga mina ei näe.Taagom kirjutas:Mind just huvitaks see, et kui kaua see mootor elus püsiks.
Mingit ülelaadimist ei kasutatakse, kõik on uued ja originaal osad.
Mootori kokku panid teadlikud tegijad. Vastupidavus peab olema sama mis on tavalisel kapitaalselt remonditud M20 mootoril.
-
- Huviline
- Postitusi: 910
- Liitunud: 25.07.2006 15:08 37
- Kontakt:
320i on siiski kuuesilindriline, seega 4x ketaspidurid.kaspar kirjutas:Minule isiklikult sellised aretised väga ei meeldi, sisu tundub ka kohati räbal olevat. Kuna see oli ilmselt 320 enne, siis ilmselt on seal taga ka trummelpidurid (= okse).
Aga jah, minule jääb arusaamatuks, miks neid igasuguseid aretisi müüakse natuke peale valmimist. Igasugused äsjavalminud 335-d ja 327-d ei tekita erilist usaldust.
730iA e32 138kW 12/1992
Vastus on lihtne - töö tehtud, huvi kadus, uus projekt käes ...V2ike_Suur kirjutas:Aga jah, minule jääb arusaamatuks, miks neid igasuguseid aretisi müüakse natuke peale valmimist.
Kui õigesti sain aru pea on 2.0 mootorilt , aga võin eksida...Taagom kirjutas:Võibolla oskaksid öelda, kas selle mootori ülemine osa on pärit 2.5i pealt ?
320 on taga trummlid e30 vähemaltV2ike_Suur kirjutas:320i on siiski kuuesilindriline, seega 4x ketaspidurid.kaspar kirjutas:Minule isiklikult sellised aretised väga ei meeldi, sisu tundub ka kohati räbal olevat. Kuna see oli ilmselt 320 enne, siis ilmselt on seal taga ka trummelpidurid (= okse).
Aga jah, minule jääb arusaamatuks, miks neid igasuguseid aretisi müüakse natuke peale valmimist. Igasugused äsjavalminud 335-d ja 327-d ei tekita erilist usaldust.