E32 soojendus/jahutus
E32 soojendus/jahutus
Et sai selline auto siis ostetud ja küsimus siis soojenduse või jahutuse kohta. Seal on kaks valitsat , mõlemal temperatuurid pealekirjutatud 18,20,22,jne. Selline küsimus siis, et kui väljas on 30 kraadi siis kuidas ta selle 18 kraadi saavutab? Töötab ta freooni või mõne muu külmutusagendiga? Või tegemist nii sama soojendusega. Ja mida teeb see keskmine valits? Reguleerib ventika tugevust?
Välja näeb ta siis selline:
Välja näeb ta siis selline:
R4, R6, V6
Nagu ka ysna loogiline on, siis
vasakpoolne valits on juhile ja parempoolne kõrvalistujale.
keskmine aga tõepoolest puhuri kiiruse regulliks. (enamasti peerus)
E32 soojendus on yldse väga ebatöökindel.
Veel selline lugu, et soojendusmootoreid on E32 tyypi masinatel mingi
6-7 eri tyypi.
OT: Ma vihkan neid koledaid kellasi mida kompu asemele on topitud.
imelik et seitsmestel ka selline asi yldse saab olla
vasakpoolne valits on juhile ja parempoolne kõrvalistujale.
keskmine aga tõepoolest puhuri kiiruse regulliks. (enamasti peerus)
E32 soojendus on yldse väga ebatöökindel.
Veel selline lugu, et soojendusmootoreid on E32 tyypi masinatel mingi
6-7 eri tyypi.
OT: Ma vihkan neid koledaid kellasi mida kompu asemele on topitud.
imelik et seitsmestel ka selline asi yldse saab olla
BMW 530d -01 142kw
- Kristjan_K
- Huviline
- Postitusi: 1780
- Liitunud: 04.06.2004 17:31 37
- Asukoht: Tallinn
Ise pakuks välja, et viga on siis kas juhtplokis (see kus rekullimis nupud on)
Või siis teine variant, et klapid mis reguleerivad, kui palju soendus radikasse tuleb tosooli,
on pesades kinni (juhtub ysna sageli).
Asuvad need klapid kapoti all kaitsme ploki kõrval.
Aruta lahti vaata kas saad liikuma
Või siis teine variant, et klapid mis reguleerivad, kui palju soendus radikasse tuleb tosooli,
on pesades kinni (juhtub ysna sageli).
Asuvad need klapid kapoti all kaitsme ploki kõrval.
Aruta lahti vaata kas saad liikuma
BMW 530d -01 142kw
Lisaks veel võimalus, et lihtsalt ühendus nende magnetklappide ja juhtloogika vahel puudub (kontrolli kaableid/pistikuid).
Saksa insenerid näe arvasid, et soe auto on parem kui külm. Seega, kui klappidele pinget peale ei tule on nad lahti. Jahedamaks saamiseks piiratakse sooja vee voolu nendele klappidele sulgemisimpulsse andes. Selle pärast nad ka kuuldavalt tiksuvad, kui asi töökorras on.
Saksa insenerid näe arvasid, et soe auto on parem kui külm. Seega, kui klappidele pinget peale ei tule on nad lahti. Jahedamaks saamiseks piiratakse sooja vee voolu nendele klappidele sulgemisimpulsse andes. Selle pärast nad ka kuuldavalt tiksuvad, kui asi töökorras on.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kas samal põhjusel võib olla et ainult kõrvalistuja külmetab (et mõlemale poolele on oma klappide süsteem)?Silver_S kirjutas:Ise pakuks välja, et viga on siis kas juhtplokis (see kus rekullimis nupud on)
Või siis teine variant, et klapid mis reguleerivad, kui palju soendus radikasse tuleb tosooli,
on pesades kinni (juhtub ysna sageli).
Asuvad need klapid kapoti all kaitsme ploki kõrval.
Aruta lahti vaata kas saad liikuma
Räägi tõtt või vähemalt ära valeta.;
E34 94a. 2,5 TDSA Touring
E34 94a. 2,5 TDSA Touring
endal probleem selline et kui vent täisvõimsuse peale keritud siis puhub nagu liiga nadilt vähe, esiakengi ei taha eriti udust esiklaasigi puhtaks teha eriti!
ja sooja tuleb kah näpuotsaga!
inimene kellelt auto ostsin ütles et salongifilter väga ammu vahetatud ja see must. on see siis tõepärane ja kuidas seda vahetada!
autoks e32 93a. 730!
ja sooja tuleb kah näpuotsaga!
inimene kellelt auto ostsin ütles et salongifilter väga ammu vahetatud ja see must. on see siis tõepärane ja kuidas seda vahetada!
autoks e32 93a. 730!
korda sain. oligi kole must filterkivimugi kirjutas:endal probleem selline et kui vent täisvõimsuse peale keritud siis puhub nagu liiga nadilt vähe, esiakengi ei taha eriti udust esiklaasigi puhtaks teha eriti!
ja sooja tuleb kah näpuotsaga!
inimene kellelt auto ostsin ütles et salongifilter väga ammu vahetatud ja see must. on see siis tõepärane ja kuidas seda vahetada!
autoks e32 93a. 730!
-
- Huviline
- Postitusi: 541
- Liitunud: 13.11.2007 11:54 50
- Peamine sõiduk: E38
- Asukoht: Räpina vald
Ot kas siis 7er on soojendus nii, et seguleeritakse kraaniga tosooli voolu radikasse? Nagu sigullil? Tavaliselt autodel ikka käib tosool koguaeg radikast läbi ja külma tehakse nii, et ei lasta õhku läbi radika vaid läheb mingi klapp ette ja õhk tuleb otse väljas. Kas siis näpuga liigutatav rullik ei ole trossiga kusagil küljes vaid vahel on elektroonika ja väiksed mootorid jne?
Auto küttesüsteemi saabki pmst kahel viisil ehitada: kas vee- või õhu poolt reguleerides. BMW-del on minu teada mõlemat kasutatud.
Aga E32-E39 on kindlasti vee poolel reguleeritud. See on ka ses mõttes lihtne ja lollikindel, et kui on mingi elektri viga, siis on vähemalt maks küte ja tuba soe, mitte külm.
Aga E32-E39 on kindlasti vee poolel reguleeritud. See on ka ses mõttes lihtne ja lollikindel, et kui on mingi elektri viga, siis on vähemalt maks küte ja tuba soe, mitte külm.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
- Sten
- Huviline
- Postitusi: 996
- Liitunud: 02.07.2007 16:55 24
- Peamine sõiduk: Trafic
- Asukoht: Linn
- Kontakt:
Kulumiskindlaid asju ei ole .HannesT kirjutas:Magnetklapp vist siis lekkimise ja kulumiskindel, erinevalt kraanist. Aga mis juhib seda, KUHU õhku puhutakse(klaas, jalad jne)? Kas reguleerimisrulliku ja klapi vahel on tross või midagi keerulisemat?
Seda kuhu õhk suunatakse juhivad väiksed mootorid avades ja sulgedes erinevaid klappe ja mootoreid juhib elekter , niiet rullikute ja mootorite vahel trosse ei ole , nii toimib vähemalt Siemensi plokk , kuid ei usu et
Behri oma erinevalt toimib.
Lihtsamatel plokkidel käivad osa õhuklappe ikka trossiga ka. Eriti, kui üleval/keskel/all jaotus on teostatud liuguritega. Popimatel on õhujaotus (seega ka klapid) tehtud klahvidega.
Rullikud on ainult õhukoguse (salongiventika kiiruse) ja temperatuuri (vee hulk läbi salongiradika) reguleerimiseks kliimaautomaatikal ja see on ka täiselektrooniline.
Rullikud on ainult õhukoguse (salongiventika kiiruse) ja temperatuuri (vee hulk läbi salongiradika) reguleerimiseks kliimaautomaatikal ja see on ka täiselektrooniline.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!