Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Et sai selline auto siis ostetud ja küsimus siis soojenduse või jahutuse kohta. Seal on kaks valitsat , mõlemal temperatuurid pealekirjutatud 18,20,22,jne. Selline küsimus siis, et kui väljas on 30 kraadi siis kuidas ta selle 18 kraadi saavutab? Töötab ta freooni või mõne muu külmutusagendiga? Või tegemist nii sama soojendusega. Ja mida teeb see keskmine valits? Reguleerib ventika tugevust?
Välja näeb ta siis selline:
Nagu ka ysna loogiline on, siis
vasakpoolne valits on juhile ja parempoolne kõrvalistujale.
keskmine aga tõepoolest puhuri kiiruse regulliks. (enamasti peerus)
E32 soojendus on yldse väga ebatöökindel.
Veel selline lugu, et soojendusmootoreid on E32 tyypi masinatel mingi
6-7 eri tyypi.
OT: Ma vihkan neid koledaid kellasi mida kompu asemele on topitud.
imelik et seitsmestel ka selline asi yldse saab olla
Enamikel sellistest juhtudest tuleks need magnetklapid lihtsalt ära puhastada.....aastate jooksul on piix peale kogunenud, ning magnetväli läbi pasa ei tungi
Ise pakuks välja, et viga on siis kas juhtplokis (see kus rekullimis nupud on)
Või siis teine variant, et klapid mis reguleerivad, kui palju soendus radikasse tuleb tosooli,
on pesades kinni (juhtub ysna sageli).
Asuvad need klapid kapoti all kaitsme ploki kõrval.
Aruta lahti vaata kas saad liikuma
Lisaks veel võimalus, et lihtsalt ühendus nende magnetklappide ja juhtloogika vahel puudub (kontrolli kaableid/pistikuid).
Saksa insenerid näe arvasid, et soe auto on parem kui külm. Seega, kui klappidele pinget peale ei tule on nad lahti. Jahedamaks saamiseks piiratakse sooja vee voolu nendele klappidele sulgemisimpulsse andes. Selle pärast nad ka kuuldavalt tiksuvad, kui asi töökorras on.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Ma ise kardan ka,et ikka need klapid teevad nalja, sest pole seda jahedamat õhku ju eelmisest suvest saadik vaja läinud ja seega arvatavasti kinni jäänud.Eks siis peale amordivahetust tuleb see ära teha.
Kas E34 on ka need klapid samas kohas?Mul täpselt sama jama, tuleb ainult kuuma õhku.Ja kui need kolm klappi, mis seal regullimis nuppude juures on , kinni keeran, siis tundub nagu kuumataks makki tagant poolt.Kas on loogiline et nii võib teha?
Probleem nimelt as kõrvaistuja tempreatuuri nupp ei tööta üldsegi(ei mõjuta õhku, paned juhgile külma õhu tuleb mõlemast külma ja sooja siis mõlemast sooja(jalgadele)
Silver_S kirjutas:Ise pakuks välja, et viga on siis kas juhtplokis (see kus rekullimis nupud on)
Või siis teine variant, et klapid mis reguleerivad, kui palju soendus radikasse tuleb tosooli,
on pesades kinni (juhtub ysna sageli).
Asuvad need klapid kapoti all kaitsme ploki kõrval.
Aruta lahti vaata kas saad liikuma
Kas samal põhjusel võib olla et ainult kõrvalistuja külmetab (et mõlemale poolele on oma klappide süsteem)?
Räägi tõtt või vähemalt ära valeta.;
E34 94a. 2,5 TDSA Touring
endal probleem selline et kui vent täisvõimsuse peale keritud siis puhub nagu liiga nadilt vähe, esiakengi ei taha eriti udust esiklaasigi puhtaks teha eriti!
ja sooja tuleb kah näpuotsaga!
inimene kellelt auto ostsin ütles et salongifilter väga ammu vahetatud ja see must. on see siis tõepärane ja kuidas seda vahetada!
autoks e32 93a. 730!
kivimugi kirjutas:endal probleem selline et kui vent täisvõimsuse peale keritud siis puhub nagu liiga nadilt vähe, esiakengi ei taha eriti udust esiklaasigi puhtaks teha eriti!
ja sooja tuleb kah näpuotsaga!
inimene kellelt auto ostsin ütles et salongifilter väga ammu vahetatud ja see must. on see siis tõepärane ja kuidas seda vahetada!
autoks e32 93a. 730!
Ot kas siis 7er on soojendus nii, et seguleeritakse kraaniga tosooli voolu radikasse? Nagu sigullil? Tavaliselt autodel ikka käib tosool koguaeg radikast läbi ja külma tehakse nii, et ei lasta õhku läbi radika vaid läheb mingi klapp ette ja õhk tuleb otse väljas. Kas siis näpuga liigutatav rullik ei ole trossiga kusagil küljes vaid vahel on elektroonika ja väiksed mootorid jne?
Oled asjast õieti aru saanud --- just nagu sigullil
Aint natuke teistmoodi, et ei ole mitte üks tilkuv kraan vaid on magnetklapid (kaitsmekarbi kõrval mootoriruumis) ja neid juhivadki rullukud..
Magnetklapp vist siis lekkimise ja kulumiskindel, erinevalt kraanist. Aga mis juhib seda, KUHU õhku puhutakse(klaas, jalad jne)? Kas reguleerimisrulliku ja klapi vahel on tross või midagi keerulisemat?
Auto küttesüsteemi saabki pmst kahel viisil ehitada: kas vee- või õhu poolt reguleerides. BMW-del on minu teada mõlemat kasutatud.
Aga E32-E39 on kindlasti vee poolel reguleeritud. See on ka ses mõttes lihtne ja lollikindel, et kui on mingi elektri viga, siis on vähemalt maks küte ja tuba soe, mitte külm.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
HannesT kirjutas:Magnetklapp vist siis lekkimise ja kulumiskindel, erinevalt kraanist. Aga mis juhib seda, KUHU õhku puhutakse(klaas, jalad jne)? Kas reguleerimisrulliku ja klapi vahel on tross või midagi keerulisemat?
Kulumiskindlaid asju ei ole .
Seda kuhu õhk suunatakse juhivad väiksed mootorid avades ja sulgedes erinevaid klappe ja mootoreid juhib elekter , niiet rullikute ja mootorite vahel trosse ei ole , nii toimib vähemalt Siemensi plokk , kuid ei usu et
Behri oma erinevalt toimib.
Lihtsamatel plokkidel käivad osa õhuklappe ikka trossiga ka. Eriti, kui üleval/keskel/all jaotus on teostatud liuguritega. Popimatel on õhujaotus (seega ka klapid) tehtud klahvidega.
Rullikud on ainult õhukoguse (salongiventika kiiruse) ja temperatuuri (vee hulk läbi salongiradika) reguleerimiseks kliimaautomaatikal ja see on ka täiselektrooniline.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!