X3 esituli udune
X3 esituli udune
Üleeile avastasin päeval, et parempoolse esitule klaas on seestpoolt udune. Võin vanduda, et hommikul oli veel täiesti puhas. Mingeid silmaga nähtavaid defekte ei avastanud, ka pole kuhugi vastu sõitnud ega tuld muudmoodi "traumeerinud".
Kas on mingeid ettepanekuid, mismoodi probleemi lahendada? Uue tule ostmist esialgu ei tasuks pakkuda, selle peale tulen ka ise Infoks veel niipalju, et tegemist on ksenoontulega.
Kas on mingeid ettepanekuid, mismoodi probleemi lahendada? Uue tule ostmist esialgu ei tasuks pakkuda, selle peale tulen ka ise Infoks veel niipalju, et tegemist on ksenoontulega.
E83 X3 2,0dA 2010.a.
Tuulutusavad üle kontrollitud, kõik pinks-ponks. Praegu on tuli täitsa korras, aga veel nädalapäevad tagasi oli vihmase ilmaga ikka täitsa märg seest. Kuivad olid ainult need kohad, kus pirn soojendama pääseb.
UM võttis tule maha ja leidis mingi imepisikese praokese kusagilt, mille ka kinni liimis. Samas...kuidas sai keset päist päeva järsku mingi praokene tekkida? Ehk siis tõenäoliselt oli see pragu seal siiski juba ennem ning ei ole vähemalt otseselt selle probleemi põhjustaja.
Anyway, kuna hetkel on kõik OK, siis loodan et ilmad jäävadki külmaks (ja kuivaks) ning ei vaeva oma pead praegu rohkem
UM võttis tule maha ja leidis mingi imepisikese praokese kusagilt, mille ka kinni liimis. Samas...kuidas sai keset päist päeva järsku mingi praokene tekkida? Ehk siis tõenäoliselt oli see pragu seal siiski juba ennem ning ei ole vähemalt otseselt selle probleemi põhjustaja.
Anyway, kuna hetkel on kõik OK, siis loodan et ilmad jäävadki külmaks (ja kuivaks) ning ei vaeva oma pead praegu rohkem
E83 X3 2,0dA 2010.a.
- Tauri
- Klubiliige
- Postitusi: 2672
- Liitunud: 22.04.2004 12:37 25
- Peamine sõiduk: BMW
- Telefon: 56220022
- Asukoht: Harku vald
- Kontakt:
ega sa kusagil käsipesulas pole käinud hiljuti?ArgoV kirjutas:Tuulutusavad üle kontrollitud, kõik pinks-ponks. Praegu on tuli täitsa korras, aga veel nädalapäevad tagasi oli vihmase ilmaga ikka täitsa märg seest. Kuivad olid ainult need kohad, kus pirn soojendama pääseb.
UM võttis tule maha ja leidis mingi imepisikese praokese kusagilt, mille ka kinni liimis. Samas...kuidas sai keset päist päeva järsku mingi praokene tekkida? Ehk siis tõenäoliselt oli see pragu seal siiski juba ennem ning ei ole vähemalt otseselt selle probleemi põhjustaja.
Anyway, kuna hetkel on kõik OK, siis loodan et ilmad jäävadki külmaks (ja kuivaks) ning ei vaeva oma pead praegu rohkem
case järgmine: auto jazzu käsipesulasse- paari tunnipärast järele. Kontorisse jõudes 1 tuli nats udune- kapoti avades ilmnes kurb tõsiasi- väike praoke klaasis. esimest korda ei osanud midagi arvata!
2. nädalapärast sama stoori teise tulega- no ma ei saa aru mida seal jazzus tehti või ei tehtud aga õnneks oli tegemist E46-ga millel sai veel klaasid äravahetada!
E70 X5 3.0d 173kw ; E83 X3 160kw
Peale suht külma ilmaga pesu lähevad mõlemad tulud pisut uduseks, aga see kaob loetud minutitega.
See hetk kui PE tuli seest korralikult uduseks läks, polnud pesula küll põhjuseks - viimasest käigust oli kindlasti kaugelt üle nädala möödas.
Nagu öeldud - hetkel asi korras.
Tauri - see auto pole minu käes Jazzis (ega vist üldse käsipesulas) käinud. Ka teise autoga olen leidnud Jazzile alternatiive, kuna minu meelest ei ole nende poolt pakutav teenuse kvaliteet ja hind omavahel kooskõlas.
See hetk kui PE tuli seest korralikult uduseks läks, polnud pesula küll põhjuseks - viimasest käigust oli kindlasti kaugelt üle nädala möödas.
Nagu öeldud - hetkel asi korras.
Tauri - see auto pole minu käes Jazzis (ega vist üldse käsipesulas) käinud. Ka teise autoga olen leidnud Jazzile alternatiive, kuna minu meelest ei ole nende poolt pakutav teenuse kvaliteet ja hind omavahel kooskõlas.
E83 X3 2,0dA 2010.a.
- Pavel_V
- Huviline
- Postitusi: 3538
- Liitunud: 09.12.2006 20:05 46
- Peamine sõiduk: BMW E46 330 ///M-Pakett
- Asukoht: Helsinki Finland. Jõgeva, Estland!
- Kontakt:
X3 esituli udune!
Probleemi lahendusena võiks pakkuda tule kuvatamist läbi kaugtule lambipesa
suunatud õhuvooluga.Udu tekke põhjus on temperatuuri vahe põleva ja
mittepõleva lambi korral ning suur õhuniiskus.Põlevas laternas õhk paisub ja
surutakse osaliselt välja,mitte põlevas laternas õhk jahtub ja tule
korpusesse liigub niiske välisõhk ,mille niiskus kondenseerub
tuleklaasile.Kui tekkinud udu kaob peale ca.0,5h jooksul peale tulede
kasutust, siis tehas ei loe seda defektiks.
suunatud õhuvooluga.Udu tekke põhjus on temperatuuri vahe põleva ja
mittepõleva lambi korral ning suur õhuniiskus.Põlevas laternas õhk paisub ja
surutakse osaliselt välja,mitte põlevas laternas õhk jahtub ja tule
korpusesse liigub niiske välisõhk ,mille niiskus kondenseerub
tuleklaasile.Kui tekkinud udu kaob peale ca.0,5h jooksul peale tulede
kasutust, siis tehas ei loe seda defektiks.