losto kirjutas:etteande pumbas on selline väike plastmassist ratas mis kütust üles pumpab. Alles soovitasin ühel kapoti all enne filtrit küttevoolik lahti võtta, süüde sisse keerata, Kui siis kütust peale ei jookse siis on see rulliku plastiklabad oma ea ära elanud. Nii et enne filtrit voolik lahti , süüde sisse, ja siis vaata kas kütet voolab peale või ei. Kui ei voola, siis peab kõrgsurve pump topelt tõõd tegema ja kütuse ka üles pumpama. Seetõttu ka pikenenud käivitus. Nii et proovi järgi ja anna teada.
Käivitus on pikenenud ainult sooja mootoriga ju!
Endal 525tds´il sama probleem.
Kui käivitus pikeneks sellest et surve maas siis hommikul külmana peaks ju lõunaks käima saama??
Mina arvan et kõrgsurve pump on lihtsalt kulunud. Kuna külmalt on küte paksem siis on ks. pumbal parem surve. Niikui küte ks. pumbas soe ja vedel siis enam ei ole survet ja kööga. Mõni tarkmees rääkis et sellel puhul aitab ka ks. pumbast kütte juurde koksamine aga ise kardan et siis on tossupilv ka taga...
Teen posti muudatuse.
Lugesi väheke vahepeal ja silma jäi kodanik 525tds´i avastus et kui lihtsalt süüdet keerata siis etteande pump lööb samal ajal kui küünlad ja kui mootor on soe siis küünalt ei anta ja etteande pump tuleb taha alles starteriga. See tähendab seda et minu sooja ja külma kütte teooria läks vett vedama:D
aga kuidas lahendada probleemi? Panna etteande pumbale otse süütest vool ja enne igat käivitamist oodata sekund?
Alguses nad karjuvad, pärast ära harjuvad...