E34 525td soojalt käivitamine
E34 525td soojalt käivitamine
1993a 525td ei taha soojalt alati korralikult tööle minna, kui on seisnud umbes 20-30 minutit. Peale sõitmist kohe käivitades läheb kohe poolest pöördest tööle. Kohe kui uuesti küünlaid tahab käivitub ka hästi. Vahel harva läheb poolest pöördest enamasti tahab 4-5 seki käiamast. Külmalt läheb kohe. Käivitaimise probleemide tõttu tehtu ära järgmised asjad:
Kõrgusrvepumba tihendite + jaoturpea (väidetvalt pandi sisse bosch-i jaoturpea ) vahetus.
Kütusefilter vahetatud
Uus aku
Pumba ja filtri vahele paigaldatud tagasivooli klapp
Etteande pump maha võetud, sõel puhastatud.
Loetud läbi kõik diisli kohta käivad teemad siin foorumis
Kütusekulu maanteel 6 linnas 8-10. Minek parem kui enne pumba remonti.
Kas sellist asja võib põhjustada etteande pump? Kui auto tahab küünlaid saada, siis on pumba urinat kuulda. Kui küünlaid ei taha, pole süüte sisse keeramisel pumba urinat kuulda. Alles starterit andes hakkas paagist välja minevast torust kütust tulema.
Kõrgusrvepumba tihendite + jaoturpea (väidetvalt pandi sisse bosch-i jaoturpea ) vahetus.
Kütusefilter vahetatud
Uus aku
Pumba ja filtri vahele paigaldatud tagasivooli klapp
Etteande pump maha võetud, sõel puhastatud.
Loetud läbi kõik diisli kohta käivad teemad siin foorumis
Kütusekulu maanteel 6 linnas 8-10. Minek parem kui enne pumba remonti.
Kas sellist asja võib põhjustada etteande pump? Kui auto tahab küünlaid saada, siis on pumba urinat kuulda. Kui küünlaid ei taha, pole süüte sisse keeramisel pumba urinat kuulda. Alles starterit andes hakkas paagist välja minevast torust kütust tulema.
Viimati muutis 525td, 04.12.2007 12:04 13, muudetud 1 kord kokku.
- Leho
- Huviline
- Postitusi: 4557
- Liitunud: 29.03.2005 21:41 31
- Peamine sõiduk: BMW E60 550I
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
etteande pumbas on selline väike plastmassist ratas mis kütust üles pumpab. Alles soovitasin ühel kapoti all enne filtrit küttevoolik lahti võtta, süüde sisse keerata, Kui siis kütust peale ei jookse siis on see rulliku plastiklabad oma ea ära elanud. Nii et enne filtrit voolik lahti , süüde sisse, ja siis vaata kas kütet voolab peale või ei. Kui ei voola, siis peab kõrgsurve pump topelt tõõd tegema ja kütuse ka üles pumpama. Seetõttu ka pikenenud käivitus. Nii et proovi järgi ja anna teada.
BMW E60 550i MY05 270KW. Telefoni number : +372 56 206 746
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
- Leho
- Huviline
- Postitusi: 4557
- Liitunud: 29.03.2005 21:41 31
- Peamine sõiduk: BMW E60 550I
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
ma enda 7-mesel seda urinat ei kuulnud, ja 5-sel ka hetkel ei kuule kuna see mootori kap-remondis. Aga proovi järgi, siis saad pumba suhtes selgust.525td kirjutas:Et siis etteande pump peab urisema süüte sisse keeramisel ka siis, kui küünalt enam ei taha?
BMW E60 550i MY05 270KW. Telefoni number : +372 56 206 746
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
Kui pumpa paagist välja võtsin, et sõela puhtust kontrollida, siis sai proovitud. Mootor nii soe alles, et küünalt ei tahtnud ja süüte sisse keeramisel sellest torust mille küljes on voolik mis kapoti alla läheb ei hakanud kütust tulema (hakkas alles starteriga). Hiljem proovisin veel (kui juba küünalt tahtis) siis süüte keeramisel hakkas sealt kütust tulema.losto kirjutas:ma enda 7-mesel seda urinat ei kuulnud, ja 5-sel ka hetkel ei kuule kuna see mootori kap-remondis. Aga proovi järgi, siis saad pumba suhtes selgust.525td kirjutas:Et siis etteande pump peab urisema süüte sisse keeramisel ka siis, kui küünalt enam ei taha?
- Leho
- Huviline
- Postitusi: 4557
- Liitunud: 29.03.2005 21:41 31
- Peamine sõiduk: BMW E60 550I
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
kütus peab siis juba peale tulema kui süüde sees on !!!525td kirjutas:Kui pumpa paagist välja võtsin, et sõela puhtust kontrollida, siis sai proovitud. Mootor nii soe alles, et küünalt ei tahtnud ja süüte sisse keeramisel sellest torust mille küljes on voolik mis kapoti alla läheb ei hakanud kütust tulema (hakkas alles starteriga). Hiljem proovisin veel (kui juba küünalt tahtis) siis süüte keeramisel hakkas sealt kütust tulema.losto kirjutas:ma enda 7-mesel seda urinat ei kuulnud, ja 5-sel ka hetkel ei kuule kuna see mootori kap-remondis. Aga proovi järgi, siis saad pumba suhtes selgust.525td kirjutas:Et siis etteande pump peab urisema süüte sisse keeramisel ka siis, kui küünalt enam ei taha?
kui starterit keerad siis hakkab kõrgsurve pump kütet üles imema .
Arvatavasti ikkagi see plastikhammakas läbi. Proovi see kapotialune soovitus läbi ja siis saad täie selguse. Ka tuleb kütet , kui süüde on sees, või ei tule !
Täiendavalt, kui süüde sees ja kütet peale ei voola siis sellelt lingilt saad soodsalt oma paagipumba ära remontida.
http://www.hot.ee/bensiinipump/
mina maksin selle eest 1200 raha suvel. Aga siis sa oled mõnda aega autota. Kui just teine auto hoovis ei vedele
BMW E60 550i MY05 270KW. Telefoni number : +372 56 206 746
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
Hmm..Starterit lasin anda (ise pagassis jälgisin) siis ei olnud mul seda voolikut küljes millest kütus paagist välja läheb, et kuidas siis saab kõrgsurve pump kütust üles imedalosto kirjutas: kütus peab siis juba peale tulema kui süüde sees on !!!
kui starterit keerad siis hakkab kõrgsurve pump kütet üles imema .
Arvatavasti ikkagi see plastikhammakas läbi. Proovi see kapotialune soovitus läbi ja siis saad täie selguse. Ka tuleb kütet , kui süüde on sees, või ei tule !
- Leho
- Huviline
- Postitusi: 4557
- Liitunud: 29.03.2005 21:41 31
- Peamine sõiduk: BMW E60 550I
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
hea et sa seda asja nüüd täpsustad alles.525td kirjutas:Hmm..Starterit lasin anda (ise pagassis jälgisin) siis ei olnud mul seda voolikut küljes millest kütus paagist välja läheb, et kuidas siis saab kõrgsurve pump kütust üles imedalosto kirjutas: kütus peab siis juba peale tulema kui süüde sees on !!!
kui starterit keerad siis hakkab kõrgsurve pump kütet üles imema .
Arvatavasti ikkagi see plastikhammakas läbi. Proovi see kapotialune soovitus läbi ja siis saad täie selguse. Ka tuleb kütet , kui süüde on sees, või ei tule !
mulle jäi nüüd arusaamatuks...
1. kui sul see voolik oli lahti kust kütust ette imetakse , kas siis pumbast sealt torust kütet tuli kui süüde sees oli ?
2. Mis torust sul seda kütet voolas ? kas sellest torust mis tagasivool on ?(seal on parasjagu kütet.
3. Ja mis moodi sa täpselt testisid seda paagipumpa, ma sain aru korduvlugemisel, et sa jälgisid tagasivoolu voolikut ja paagist küttet võttev voolik oli lahti ?
BMW E60 550i MY05 270KW. Telefoni number : +372 56 206 746
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
1.Voolik mis oli lahti oli pagassis selle ovaalse kaane all. Lahti võtsin siis selle vooliku mille toru juures näitab nool paagist välja poole. Kui küünalt tahtis siis tuli sealt kütust kui süüde sees, kui ei tahtnud enam küünalt siis ei tulnud süüte ajal.losto kirjutas: hea et sa seda asja nüüd täpsustad alles.
mulle jäi nüüd arusaamatuks...
1. kui sul see voolik oli lahti kust kütust ette imetakse , kas siis pumbast sealt torust kütet tuli kui süüde sees oli ?
2. Mis torust sul seda kütet voolas ? kas sellest torust mis tagasivool on ?(seal on parasjagu kütet.
3. Ja mis moodi sa täpselt testisid seda paagipumpa, ma sain aru korduvlugemisel, et sa jälgisid tagasivoolu voolikut ja paagist küttet võttev voolik oli lahti ?
3. Paagi pumpa proovisingi nii, nagu esimeses punktis kirjas.
- Leho
- Huviline
- Postitusi: 4557
- Liitunud: 29.03.2005 21:41 31
- Peamine sõiduk: BMW E60 550I
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
kui ta ilusti kütet ette andis , kui küünalt nõudis.. siis pumba viga küll olla ei saa, ma kardan...minujaoks jääb arusaamatuks kuidas saavad eelsüüte küünlad mõjutada paagisisest pumpa ....525td kirjutas:1.Voolik mis oli lahti oli pagassis selle ovaalse kaane all. Lahti võtsin siis selle vooliku mille toru juures näitab nool paagist välja poole. Kui küünalt tahtis siis tuli sealt kütust kui süüde sees, kui ei tahtnud enam küünalt siis ei tulnud süüte ajal.losto kirjutas: hea et sa seda asja nüüd täpsustad alles.
mulle jäi nüüd arusaamatuks...
1. kui sul see voolik oli lahti kust kütust ette imetakse , kas siis pumbast sealt torust kütet tuli kui süüde sees oli ?
2. Mis torust sul seda kütet voolas ? kas sellest torust mis tagasivool on ?(seal on parasjagu kütet.
3. Ja mis moodi sa täpselt testisid seda paagipumpa, ma sain aru korduvlugemisel, et sa jälgisid tagasivoolu voolikut ja paagist küttet võttev voolik oli lahti ?
3. Paagi pumpa proovisingi nii, nagu esimeses punktis kirjas.
Seega kahjuks ma sind rohkem aidata ei oska sry
BMW E60 550i MY05 270KW. Telefoni number : +372 56 206 746
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
Käivitus on pikenenud ainult sooja mootoriga ju!losto kirjutas:etteande pumbas on selline väike plastmassist ratas mis kütust üles pumpab. Alles soovitasin ühel kapoti all enne filtrit küttevoolik lahti võtta, süüde sisse keerata, Kui siis kütust peale ei jookse siis on see rulliku plastiklabad oma ea ära elanud. Nii et enne filtrit voolik lahti , süüde sisse, ja siis vaata kas kütet voolab peale või ei. Kui ei voola, siis peab kõrgsurve pump topelt tõõd tegema ja kütuse ka üles pumpama. Seetõttu ka pikenenud käivitus. Nii et proovi järgi ja anna teada.
Endal 525tds´il sama probleem.
Kui käivitus pikeneks sellest et surve maas siis hommikul külmana peaks ju lõunaks käima saama??
Mina arvan et kõrgsurve pump on lihtsalt kulunud. Kuna külmalt on küte paksem siis on ks. pumbal parem surve. Niikui küte ks. pumbas soe ja vedel siis enam ei ole survet ja kööga. Mõni tarkmees rääkis et sellel puhul aitab ka ks. pumbast kütte juurde koksamine aga ise kardan et siis on tossupilv ka taga...
Teen posti muudatuse.
Lugesi väheke vahepeal ja silma jäi kodanik 525tds´i avastus et kui lihtsalt süüdet keerata siis etteande pump lööb samal ajal kui küünlad ja kui mootor on soe siis küünalt ei anta ja etteande pump tuleb taha alles starteriga. See tähendab seda et minu sooja ja külma kütte teooria läks vett vedama:D
aga kuidas lahendada probleemi? Panna etteande pumbale otse süütest vool ja enne igat käivitamist oodata sekund?
Alguses nad karjuvad, pärast ära harjuvad...
Esimeses postituses kirjas ju, et tehtud kõrgsurvepumba remont.xTc-b kirjutas: Käivitus on pikenenud ainult sooja mootoriga ju!
Endal 525tds´il sama probleem.
Kui käivitus pikeneks sellest et surve maas siis hommikul külmana peaks ju lõunaks käima saama??
Mina arvan et kõrgsurve pump on lihtsalt kulunud. Kuna külmalt on küte paksem siis on ks. pumbal parem surve. Niikui küte ks. pumbas soe ja vedel siis enam ei ole survet ja kööga. Mõni tarkmees rääkis et sellel puhul aitab ka ks. pumbast kütte juurde koksamine aga ise kardan et siis on tossupilv ka taga...
Endalgi see arusaamatu, et kui küünalt ei taha siis kütust pumbast süüte ajal ei tule (tuleb starterit andes)losto kirjutas: kui ta ilusti kütet ette andis , kui küünalt nõudis.. siis pumba viga küll olla ei saa, ma kardan...minujaoks jääb arusaamatuks kuidas saavad eelsüüte küünlad mõjutada paagisisest pumpa ....
Seega kahjuks ma sind rohkem aidata ei oska sry
UM-i vastus oli ka asjale, et paagi pump töötab koguaeg kui süüde sisse keerata.
aga külma mootoriga tuleb siis kui küünlad sees?525td kirjutas:Nii, sai nüüd proovitud ka seda mida soovitas kasutaja losto, et enne filtrit voolik lahti. Soe mootor ja süüte sisse keeramisel ei tule kütust, kütust hakkas tulema siis kui starterit anda.
kellelgi mingeid ideid/mõtteid pole miks asi nii on, et kui küünalt ei taha siis etteande pump ei tööta?
Alguses nad karjuvad, pärast ära harjuvad...
Jah, kui mootor külm ja tahab küünalt siis tuleb kütust. Kui enam küünalt ei taha siis ei tule süüte sisse keeramisel.xTc-b kirjutas:aga külma mootoriga tuleb siis kui küünlad sees?525td kirjutas:Nii, sai nüüd proovitud ka seda mida soovitas kasutaja losto, et enne filtrit voolik lahti. Soe mootor ja süüte sisse keeramisel ei tule kütust, kütust hakkas tulema siis kui starterit anda.
kellelgi mingeid ideid/mõtteid pole miks asi nii on, et kui küünalt ei taha siis etteande pump ei tööta?
- erikred
- Huviline
- Postitusi: 1636
- Liitunud: 04.11.2005 22:07 33
- Peamine sõiduk: E38 740D
- Asukoht: põhja läti metsad
'96 E34 525TDSt M5-pack Executive Shadowline aka tume jõud
No smoke = No power
No smoke = No power
Mis mõttes pumpa?? Et poleks pidanud nagu remonti tegema vaid kohe uue peale ostma?diislijoodik kirjutas:kod 525td vahetas küll pritsepumbal hunniku juppe, kuid ei vahetanud pumpa ennast, mis oli suur viga. Panin kommentaari kleepsu: 525tds ei käivittu http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php ... c&start=25
Hetkel mul ju viga, et kui eelsüüte küünalt ei taha, siis etteande pumbast ei tule süüte ajal kütust.
Huvitab küll, asi vaja ikka tööle saada korralikult.diislijoodik kirjutas:Ma ei viitsi siin pikka filosoofiat ajada, kui info ei huvita, siis n..i edasi . Igaks juhuks võiksid küsida UM-ist diisliteemal pädevat tegelast, laulda temale ette oma pumba nr ja üritada küsida, kas see läheb selle saasta alla või mitte (pumba küljes oleva elektrividina rike).
Lihtsalt kas siis kõrgsurve pump saab kuidagi juhtida etteande pumpa, et see ei hakka ilma küünaldeta tööle?
Usun, et enamus autovaruosade kaupluses peaks neid olema.lauri86 kirjutas:Ei hakka uut teemat tegema ja küsin siin ära, et kust seda tagasivooluklappi otsida võiks? Mul sarnane jama et kui soojalt seista lasta siis mingi aja möödudes tahab pikemat käijamist samas kui u. viie minuti jooksul uuesti käivitada, siis pole probleemi.
Lauri