Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
tervitus mootori asjatundjad
mul selline probleem et kuskilt saab masin veesärki lisaõhku. arvan seda seepärast et olen juba pikemat aega õhutanud ja ei suuda kuidagi õhkusid välja saada! oma aruga mõtlen seda et asi võib olla veepumbas! kas see on võimalik! kui veepump on hõre ja ei suuda korralikult vett ringi ajada ja käib lihtsalt tyhjalt....siis minuarust ta tekitab õhku! kas see variant on võimalik? või on veel mingeid variante kust võib veesärki õhk sisse sattuda?
sa nagu õhutad koguaeg, kuid kas sa valad ka jahutusvedelikku peale ja kui palju. Ehk on viga kaanes, et see on praoga. Kui soojal mootoril paisupaagi kork maha keerata, kas siis tuleb sealt valget vahtu??? Kui tuleb, siis pead vist kaaluma mootori remonti. Endal selline asi läbi tehtud. Oli siis minu kaanes neli pragu ja asi oli nii, et koguaeg valasin vedelikku peale ja sooja mootoriga oli näha sellist valget vahtu kui hakkasin vedelikku peale valama. Vaht võis muidugi tekkida ka sellest, et kasutasin puhast vett jahutuses. (masin võttis rohkem vett kui diislit). Muidugi kui kaanes on pragu, siis peaks ka masin kohapeal suht kiiresti keema minema. Ehk oli sellest abi.
Mul on M20 mootor sama jamaga. Asi läks nii tõsiseks, et tõstsin paisupaagi kõrgemale, et süsteem ennast ära õhutaks, muidu jäi õhk termostaatklapi juurde pidama ja mootor kippus üle kuumenema.
Kui külma mootorit korraks käivitada ja seejärel minna keerata paisupaagilt kork maha, peaks kostma väljuva õhu susinat- jahutussüsteem on silindritest tulnud õhku täis.
Kas sa oled veendunud et sul paisupaagist trulev tagasivoolutoru ei ole ummistunud??? Ja korgi ei tohi eriti maha keerata just sõidust tulnud mootoril... Ja kas sul kork hoiiab survet ???
e38 730d 2000a
e61 525d 2004a müüdud
e38 740iL 4.4 96a müüdud
e30 325ix 86a
Peugeot 205 1,4 xs 87a
olen kindel et toru pole umbes! kui mootor käib siis olen jälginud kas ring toimib ja siis on küll tagasi voolanud! seda ma küll ei tea kas kork peab survet kas siis sellel mootoril peab olema ka surve veesärgis? aga ikkagi ma ei saa aru kuhu kaob osa veest ja kust tuleb õhk mootorisse?