e32 mootoril probleem õhuga veesärgis
e32 mootoril probleem õhuga veesärgis
tervitus mootori asjatundjad
mul selline probleem et kuskilt saab masin veesärki lisaõhku. arvan seda seepärast et olen juba pikemat aega õhutanud ja ei suuda kuidagi õhkusid välja saada! oma aruga mõtlen seda et asi võib olla veepumbas! kas see on võimalik! kui veepump on hõre ja ei suuda korralikult vett ringi ajada ja käib lihtsalt tyhjalt....siis minuarust ta tekitab õhku! kas see variant on võimalik? või on veel mingeid variante kust võib veesärki õhk sisse sattuda?
mul selline probleem et kuskilt saab masin veesärki lisaõhku. arvan seda seepärast et olen juba pikemat aega õhutanud ja ei suuda kuidagi õhkusid välja saada! oma aruga mõtlen seda et asi võib olla veepumbas! kas see on võimalik! kui veepump on hõre ja ei suuda korralikult vett ringi ajada ja käib lihtsalt tyhjalt....siis minuarust ta tekitab õhku! kas see variant on võimalik? või on veel mingeid variante kust võib veesärki õhk sisse sattuda?
sa nagu õhutad koguaeg, kuid kas sa valad ka jahutusvedelikku peale ja kui palju. Ehk on viga kaanes, et see on praoga. Kui soojal mootoril paisupaagi kork maha keerata, kas siis tuleb sealt valget vahtu??? Kui tuleb, siis pead vist kaaluma mootori remonti. Endal selline asi läbi tehtud. Oli siis minu kaanes neli pragu ja asi oli nii, et koguaeg valasin vedelikku peale ja sooja mootoriga oli näha sellist valget vahtu kui hakkasin vedelikku peale valama. Vaht võis muidugi tekkida ka sellest, et kasutasin puhast vett jahutuses. (masin võttis rohkem vett kui diislit). Muidugi kui kaanes on pragu, siis peaks ka masin kohapeal suht kiiresti keema minema. Ehk oli sellest abi.
- erts124
- Huviline
- Postitusi: 35
- Liitunud: 03.03.2004 23:14 09
- Asukoht: saksamaa suuremosa ajast
- Kontakt:
erts124
Mul on M20 mootor sama jamaga. Asi läks nii tõsiseks, et tõstsin paisupaagi kõrgemale, et süsteem ennast ära õhutaks, muidu jäi õhk termostaatklapi juurde pidama ja mootor kippus üle kuumenema.
Kui külma mootorit korraks käivitada ja seejärel minna keerata paisupaagilt kork maha, peaks kostma väljuva õhu susinat- jahutussüsteem on silindritest tulnud õhku täis.
Kui külma mootorit korraks käivitada ja seejärel minna keerata paisupaagilt kork maha, peaks kostma väljuva õhu susinat- jahutussüsteem on silindritest tulnud õhku täis.